Έντονες διαμαρτυρίες και πλούσια αλληλογραφία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς έχει τις τελευταίες ημέρες ο Σύλλογος Δανειζόμενου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα.

Όπως σημειώνει μεταξύ άλλων: «Μνημείο αναλγησίας αποτελεί η πρακτική να μη δίνεται η δυνατότητα σε συνάδελφο με σοβαρότατο πρόβλημα υγείας να διατηρήσει την αλλαγή θέσης της από τηλεφωνήτρια σε  back office  εργασία.

Όλοι αναγνωρίζουν ότι η δουλειά ως τηλεφωνήτρια στο Οιονεί Κατάστημα Εξυπηρέτησης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απαιτήσεων Λιανικής Τραπεζική δηλ. το  Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών της Εθνικής Τράπεζας αυξάνει κατακόρυφα το εργασιακό άγχος, παράγοντας ιδιαίτερα επιβαρυντικός για την ήδη εύθραυστη υγεία της συναδέλφου.

Και όμως η Τράπεζα και η εταιρεία «εργολάβος» ρίχνουν η μία την ευθύνη στον άλλον και θέλουν να μας πείσουν ότι δεν μπορεί να βρεθεί μία θέση εργασίας εκτός τηλεφωνικών γραμμών Collection σε έναν οργανισμό σαν την Εθνική Τράπεζα που απασχολεί περίπου 10.000 άτομα τακτικό προσωπικό και 1300 άτομα ενοικιαζόμενο προσωπικό».

Ο σύλλογος διεκδικεί «την ικανοποίηση του στοιχειώδους αιτήματος της συναδέλφου: να παραμείνει στη θέση της back office εργασίας.
Ζητάμε  ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για τους ενοικιαζόμενους τραπεζοϋπαλλήλους στο Τηλεφωνικό Κέντρο της Εθνικής Τράπεζας».

Μοιράσου το άρθρο: