Το Facebook ανεβαίνει αλλά η μετοχή του κατεβαίνει

Τα 1,94 δισεκατομμύρια στις αρχές Απριλίου, δηλαδή περίπου το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού, έφθασαν οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του Facebook ενώ όσοι το χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση, είναι πια σχεδόν 1,3 δισεκατομμύρια.

Ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών εμφανίζει αύξηση 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο. Οι περισσότεροι νέοι χρήστες του δικτύου προέρχονται από περιοχές του πλανήτη εκτός Ευρώπης και ΗΠΑ.

Παράλληλα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα κέρδη του Facebook έφθασαν τα 3,06 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 77% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Ρόιτερς και Γαλλικό.

Σχεδόν όλα τα έσοδα του Facebook (8,03 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 49% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2016) προήλθαν από τη διαφήμιση τρίτων, η οποία έφθασε τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο φετινό τρίμηνο (αύξηση 51% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο).

Όμως τα διαφημιστικά έσοδα φαίνεται να πλησιάζουν μια «οροφή», πέρα από την οποία θα είναι δύσκολη η περαιτέρω αύξησή τους. Γι’ αυτό, το δίκτυο προσπαθεί να «γεννήσει» έσοδα από άλλα προϊόντα του (Video, Instagram, Whatsapp, Messenger, εικονική πραγματικότητα κ.α.).

Παρά τα ανοδικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2017, και τη ροή των ομολογουμένως εντυπωσιακών κεφαλαίων  οι μετοχές του Facebook, οι οποίες την Τρίτη είχαν κλείσει στο επίπεδο ρεκόρ των 153,60 δολαρίων ανά μετοχή, κινήθηκαν στη συνέχεια καθοδικά, ακριβώς λόγω των ανησυχιών ορισμένων επενδυτών για τα μελλοντικά κέρδη του. Η ψυχολογία των επενδυτών,  θα πουν ίσως, οι περισπούδαστοι αναλυτές της χρηματοαγοράς.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος