Βιομηχανία όπλων απέσυρε διαφημιστικό μήνυμα μετά το μακελειό στη Φλόριντα

Μετά το μακελειό στη Φλόριντα των ΗΠΑ, όπου 19χρονος πρώην μαθητής του λυκείου Μάρτζορι Στόουνμαν Ντάγκλας σκότωσε 17 ανθρώπους και τραυμάτισε δεκάδες, η γερμανική βιομηχανία κατασκευής όπλων Heckler & Koch (HK) απέσυρε διαφημιστικό μήνυμα στο Twitter (και στο Facebook), που προοριζόταν για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου και εικόνιζε ένα πιστόλι μέσα σε μια καρδιά, σχηματισμένη από σφαίρες.

Σε ανακοίνωσή στην ιστοσελίδα τους, οι υπεύθυνοι της βιομηχανίας ανέφεραν σχετικά: «Εξ ονόματος της εταιρείας, σας ζητούμε συγγνώμη για αυτό το λυπηρό λάθος».

«Μετά την φριχτή και τραγική επίθεση καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αυτή η ανάρτηση ήταν υπερβολικά άκαιρη» αναφερόταν σε συνέχεια της ανακοίνωσης.

Το επίμαχο μήνυμα αναρτήθηκε την Τετάρτη (14/2) στα κοινωνικά δίκτυα του Twitter και του Facebook λίγη ώρα μετά την επίθεση στο λύκειο της πόλης Πάρκλαντ, από τη θυγατρική της HK στις ΗΠΑ.

Μέχρι να αποσυρθεί το μήνυμα με τη φωτογραφία, πολλοί ήταν οι χρήστες του διαδικτύου που πρόλαβαν να το δουν και να εκφράσουν την αντίθεσή τους σε τέτοιες πρακτικές προώθησης.

“Δεν χρειάζονταν ευγένειες εδώ, αρκούσε η κοινή λογική”, σχολίασε ένας χρήστης του διαδικτύου με αφορμή την επίμαχη διαφήμιση και την απόσυρσή της.

Σχετική είδηση: Φλόριντα, ΗΠΑ: 17 νεκροί – δεκάδες τραυματίες από επίθεση πρώην μαθητή σε σχολείο (upd)

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος