Σημαντική αύξηση των αναφορών των καταναλωτών στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή αλλά και στον «Συνήγορο του Καταναλωτή» καταγράφηκε το τελευταίο έτος, γεγονός που σημαίνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν βελτιώσει τις επιδόσεις τους στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και γνωρίζουν περισσότερα για τους μηχανισμούς εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών, εγχώριους και διασυνοριακούς, στους οποίους μπορούν να απευθυνθούν για αντικειμενική λύση στο πρόβλημά τους, χωρίς οικονομική επιβάρυνση επεσήμανε σε συνέντευξη της στο Πρώτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και στην εκπομπή «Αναμενόμενα και Μη» με την Κωνσταντίνα Δημητρούλη, η Αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Δρ. Αθηνά Κοντογιάννη.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή (15 Μαρτίου) η κα. Κοντογιάννη σημείωσε ακόμα ότι το 2017 επιλύθηκαν συμβιβαστικά πάνω από 8 στις 10 διασυνοριακές καταναλωτικές διαφορές, με μέσο χρόνο επίλυσης τις 59 ημέρες. Με τον τρόπο αυτό ενισχύθηκε το αίσθημα ασφάλειας τόσο των Ελλήνων καταναλωτών όταν συναλλάσσονται με προμηθευτές που εδρεύουν εκτός Ελλάδας, αλλά εντός Ε.Ε., όσο και των Ευρωπαίων καταναλωτών που συναλλάσσονται με ελληνικές επιχειρήσεις, ιδίως στον τομέα του τουρισμού και του λιανικού εμπορίου. Η κα. Κοντογιάννη προανήγγειλε μάλιστα την πρόθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή να ενισχύσει τις δράσεις του στον εκπαιδευτικό σύστημα.

Πηγή: Πρώτο Πρόγραμμα

Μοιράσου το άρθρο: