Το φράγμα των 6.500 υποβληθεισών υποθέσεων ξεπέρασε η ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr.
Οι πολίτες ζητούν από την «Ομάδα της Καθημερινότητας», ως επί τω πλείστον, την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους με τα ασφαλιστικά ταμεία, τις εφορίες, το σύστημα υγείας και την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Από τις αρχές Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας μέχρι και σήμερα, έχει περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία το 69,7% των υποθέσεων, ενώ το 17,4% έχει παραπεμφθεί στους αρμόδιους φορείς για επεξεργασία.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος