“Μπορούμε να υπάρξουμε Μαζί” – Επίσκεψη μαθητών σε προσφυγόπουλα

Eπίσκεψη στην εστία προσφύγων ΑΡΣΙΣ, πραγματοποίησε πριν από λίγες ημέρες το 4ο Δημοτικού Σχολείου Πετρούπολης «Ιωάννης Καποδίστριας», μαζί με τους γονείς και τις καθηγήτριές τους.

Όπως αναφέρει η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες: “Η γιορτή διοργανώθηκε σε συνέχεια κοινών δράσεων με το σχολείο, που έχουν προηγηθεί, και συγκεκριμένα μιας προηγούμενης επίσκεψής στην Εστία, μιας κοινής δραστηριότητας παιχνιδιών στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης, όπως και μιας εκδήλωσης με θέμα το προσφυγικό, που διοργάνωσε το σχολείο στην Πετρούπολη.

Οι μητέρες που διαμένουν στον ξενώνα μαγείρεψαν και ετοίμασαν τον χώρο, οι μητέρες που μας επισκέφτηκαν έφεραν δώρα και τις δικές τους γαστρονομικές δημιουργίες, και για ολόκληρη τη μέρα τα παιδιά έπαιξαν όλα μαζί και συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες συνύπαρξης με την πολύτιμη συνδρομή των εθελοντριών από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ενώ οι μαμάδες πέρασαν χρόνο μαζί και συνδέθηκαν. Η γιορτή τελείωσε με την υπόσχεση ότι μέσα στη νέα χρονιά, μας περιμένουν κοινές δράσεις – οι ιδέες ήταν πολλές, και η όρεξη ακόμα μεγαλύτερη, αποδεικνύοντας το βάθος και την ομορφιά του δεσίματος μεταξύ όλων, μικρών και μεγάλων!

Ευχαριστούμε θερμά τόσο το 4ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης όσο και τους γονείς των παιδιών, για την τόσο υπέροχη και εγκάρδια επικοινωνία και διάθεση. Ευχαριστούμε το ίδιο θερμά το εργαστήριο «Μαζί» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση που με την υποστήριξη της UNHCR GREECE συνέβαλε τα μέγιστα για να είναι αυτή η γιορτή αντάξια των προσδοκιών μικρών & μεγάλων”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος