Η ανάδειξη της χώρας μας σε έναν από τους 5 κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς και μεταξύ των τριών πρώτων προορισμών στη Μεσόγειο, με ειδίκευση στα «βιωματικά ταξίδια», με χρονικό ορίζοντα το 2020, αποτελεί βασικό στόχο της Εθνικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής 2021.

Το όραμα για την Ελλάδα είναι να μην ταυτίζεται μόνο με έναν τουριστικό προορισμό που ανταποκρίνεται αποκλειστικά στο παραδοσιακό μοντέλο «ήλιος-άμμος-θάλασσα». Αντίθετα, να αποτελέσει ένα κορυφαίο, ασφαλή προορισμό που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες θεματικού τουρισμού 12 μήνες το χρόνο.

Ζητούμενο είναι επίσης, οι επισκέπτες να απολαμβάνουν ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες σε όλη τη χώρα και όχι μόνο στους παραδοσιακούς προορισμούς της νησιωτικής Ελλάδας.

Στους στρατηγικούς στόχους για την προβολή και ανάδειξη της χώρας μας σε κορυφαίο προορισμό της Μεσογείου, εκτός από την αύξηση των αφίξεων περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων:

Αναβάθμιση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος και των υπηρεσιών.

Αύξηση εσόδων ανά επισκέπτη.

Αύξηση του ΑΕΠ στον τομέα του τουρισμού.

Εκσυγχρονισμός των φορέων τουρισμού.

Ενίσχυση του τουριστικού προφίλ της χώρας (Brand name) – Ενιαίο Brand.

Ανάπτυξη και βελτίωση δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού.

Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στον τομέα του τουρισμού.

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η κωδικοποίηση και απλοποίηση της νομοθεσίας, η υιοθέτηση των τεχνολογιών και πρακτικών θεωρούνται κρίσιμοι παράγοντες για την επιτυχία των παραπάνω στρατηγικών.

Η προσέλκυση επισκεπτών υψηλού οικονομικού επιπέδου, η αύξηση του αριθμού των τουριστών, η βελτίωση βασικών υποδομών συνδεόμενων με την ανάπτυξη του τουρισμού αλλά και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος (προσέλκυση επενδύσεων), η ανάπτυξη καινοτόμων μορφών προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος, η εισαγωγή τεχνολογιών αιχμής στην παραγωγή, διάθεση και πώληση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών είναι μερικοί ακόμη παράγοντες για την εξασφάλιση της επίτευξης του στόχου που θα καθιερώσει ακόμα περισσότερο την Ελλάδα ως τουριστικό πώλο έλξης για όλο το χρόνο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μοιράσου το άρθρο: