Π. Σγουρίδης: «Μέλημα του υπουργείου είναι να πολλαπλασιαστούν τα συνεργεία για την αποκατάσταση των ζημιών»

Ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης, μιλώντας στον Ανδρέα Παπασταματίου, στην εκπομπή «Απολύτως Σχετικό» του Πρώτου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, ανέφερε:

Για τη Λευκάδα:

«Το λιμάνι της Βασιλικής έχει προβλήματα από την πρόσφατη σεισμική δραστηριότητα και είναι πολύ πιθανό να είναι δαπανηρή η αποκατάσταση του». Ο κ. Σγουρίδης χαρακτήρισε ανησυχητικό το γεγονός, ότι είχαμε σεισμό και στην πρωτεύουσα της Λευκάδας , παράλληλα, από άλλο εστιακό σημείο.

«Μέλημα του υπουργείου είναι να πολλαπλασιαστούν τα συνεργεία ακόμη και σήμερα, πριν αρχίσει να χαλάει ο καιρός και να ενισχύσουμε τα συνεργεία και στην Ιθάκη. Πρέπει να στήσουμε μικτά συνεργεία με την συμμετοχή ιδιωτών για να αυξήσουμε τον αριθμό τους», τόνισε ο κ. Σγουρίδης, που επανέλαβε ότι ανησυχεί για τις κρυφές, μέχρι στιγμής ζημιές, που ίσως υπάρχουν στην υποδομή.

Ο ίδιος σημείωσε, πως έχει ήδη ξεκινήσει η ετοιμασία των δύο κοινών υπουργικών αποφάσεων, που αφορούν στις αποζημιώσεις των πληγέντων και αφορούν οικοσκευές και επαγγελματικές εγκαταστάσεις. «Οι ζημιές στο εσωτερικό των σπιτιών θα πάρουν περισσότερο χρόνο να καταγραφούν, εν τω μεταξύ όμως έχει αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση και δεν έχουμε προβλήματα στην ύδρευση», σημείωσε ο κ. Σγουρίδης και υπογράμμισε, πως οι κάτοικοι στην Λευκάδα, την Ιθάκη και την Κεφαλονιά, πρέπει να κρατήσουν την ψυχραιμία τους και η πολιτεία θα σταθεί δίπλα τους.

Για την υποθαλάσσια σύνδεση Περάματος Σαλαμίνας και την σιδηροδρομική Εγνατία:

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το σχέδιο, που παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζης και περιλαμβάνει την υποθαλάσσια σύνδεση Περάματος Σαλαμίνας, ο κ. Σγουρίδης είπε, πως αυτό είναι ένα κομμάτι από το όραμα και το σχέδιο του υπουργείου για την ανάπτυξη των Δικτύων και συνδέεται με την ανάπτυξη και την προσέλκυση ιδιωτών. Αυτές οι ανακοινώσεις έγιναν για να δημοσιοποιήσουμε το σχέδιό μας και να δώσουμε την ευκαιρία σε ιδιώτες να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους.
«Υπάρχουν διάφορα προγράμματα, μεταξύ αυτών και το πακέτο Γιούνκερ, απ’ τα οποία μπορούμε να αντλήσουμε χρήματα και με την σύμπραξη ιδιωτών», διευκρίνισε ο κ. Σγουρίδης.

Ο κ. Σγουρίδης χαρακτήρισε ως μεγαλύτερο πρότζεκτ την σιδηροδρομική Εγνατία, που θα συνδέσει Ηγουμενίτσα, Αλεξανδρούπολη, Κωνσταντινούπολη και με τον άξονα Αλεξανδρούπολη Ορμένιο θα ανεβεί προς τα πάνω. «Ο σιδηρόδρομος παραμελήθηκε τα προηγούμενα χρόνια και πρέπει να αναδειχθεί προβάλλοντας τον ρόλο της Ελλάδας ως εμπορευματικού κόμβου, όχι μόνο διακίνησης προϊόντων αλλά και προαγωγής της παραγωγής σε αγροτικό και βιομηχανικό ακόμη επίπεδο», ανέφερε ο κ. Σγουρίδης.

Για την οικονομική ανάπτυξη:

«Πρέπει να σταματήσουμε να παίζουμε αμυντικά οικονομικά και παίξουμε επιτέλους επιθετικά. Το επιθετικό θέλει χρόνο και δουλειά βέβαια, αλλά γι’ αυτό παρουσιάζει το σχέδιό του το υπουργείο για να δουλέψουμε πάνω σ’’ αυτό», ανέφερε ο κ. Σγουρίδης.

Για τους Πλειστηριασμούς:

«Η χώρα πρέπει να κλείσει κάποια πράγματα. Δεν θα έλεγα ότι είναι ο καλύτερος συμβιβασμός που κάνει, αλλά πρέπει να προχωρήσουμε.
Στο θέμα των πλειστηριασμών, πιστεύω ότι δεν υπάρξει πραγματικό πρόβλημα, γιατί στην πράξη οι τράπεζες δεν θα έχουν συμφέρον να πάρουν σπίτια, από το ποσοστό που δεν προστατεύεται», επεσήμανε ο υφυπουργός.

Για τον έκτακτο φόρο κατανάλωσης στο κρασί:

«Πιστεύω ότι ο φόρος είναι υπερβολικός και δεν θα έπρεπε να αφορά όλα τα λίτρα, στο ίδιο ποσοστό. Υπάρχει λίτρο κρασιού ευτελούς τιμής, που δεν μπορείς να του βάλεις τέτοιο φόρο, όπως στο ακριβό. Θα υπάρξει συμβιβαστική λύση, σημείωσε ο κ. Σγουρίδης.

Πηγή: Πρώτο Πρόγραμμα

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος