Αντιπαράθεση Σπίρτζη-Δούρου-Καραμανλή για τις υποδομές

Να σταματήσει “την πολιτική του Μαυρογιαλούρου” καλεί ο Χρήστος Σπίρτζης τη ΝΔ απαντώντας στον Κώστα Καραμανλή ο οποίος επέκρινε τον υπουργό αλλά και την Ρένα Δούρου ότι συκοφαντούν το Εθνικό Σχέδιο της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις Υποδομές.

Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας στον κ. Σπίρτζη και την κ. Δούρου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«O κ. Σπίρτζης είναι, όπως πάντα, εκτός τόπου και χρόνου. Για να συκοφαντήσει το Εθνικό μας Σχέδιο για τις Υποδομές, ισχυρίστηκε ότι ήδη υλοποιούνται έργα που βρίσκονται μόνο στα χαρτιά, ή ακόμα χειρότερα, μόνο στη φαντασία του. Την παράσταση όμως έκλεψε η κ. Δούρου, που μπέρδεψε έναν υφιστάμενο επαρχιακό δρόμο, με την πρότασή μας για έναν νέο αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει τη Θήβα με την Ελευσίνα, ο οποίος θα δώσει ανάσα στην Αττική.

Οι πολίτες το γνωρίζουν πια: Οι συνεχείς περικοπές στις Δημόσιες Επενδύσεις και οι μουσαμάδες στο μετρό της Θεσσαλονίκης απεικονίζουν με τον καλύτερο τρόπο την ανύπαρκτη πολιτική της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τα μεγάλα έργα».

Παρακαλώ τον κ. Καραμανλή να τηλεφωνήσει στον κ. Σουφλιά και να του πει για ποιους λόγους δεν έβγαλε μαζί με τις άλλες παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων το Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη που ήταν στον σχεδιασμό της τότε κυβέρνησης Καραμανλή, μπας και ενημερώσει την σημερινή ηγεσία της ΝΔ για το ποια έργα μπορούν να υλοποιηθούν.
Να του προτείνω επίσης να εξετάσουν την σύνδεση της Ελευσίνας με την Οινόη που είναι ένας διαγώνιος δρόμος πολύ χαμηλότερου κόστους που θα μπορεί να υλοποιηθεί και παροτρύνω την ΝΔ να εγκαταλείψουν την πολιτική του Μαυρογιαλούρου και την εξυπηρέτηση του μεγάλου κόστους των έργων και την εξυπηρέτηση των εργολάβων.

Να του θυμίσω επίσης για το μετρό της Θεσσαλονίκης ότι το 2015 παραλάβαμε το έργο 5 χρόνια σταματημένο με υλοποίηση στο 30% και με αποζημιώσεις διεκδικούμενες, του εργολάβου, 1,150 δισ. ευρώ για το 30% του έργου, όταν όλο το έργο ήταν συμβασιοποιημένο νέο τίμημα 900 εκατ. ευρώ.

Να του θυμίσω επίσης ότι η επέκταση στην Καλαμαριά ολοκληρώνεται και τις επόμενες μέρες βγαίνουν οι διαγωνισμοί για τις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση για τις δυτικές συνοικίες. Και τα λέω αυτά για να συμπληρωθεί το εθνικό σχέδιο υποδομών της ΝΔ!»

Χρ. Σπίρτζης: Οι «εκλεκτοί» του κ.Μητσοτάκη έχουν εγκληματήσει πάνω στις υποδομές

Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, η ΝΔ παρέλειψε να πει χθες κατά την παρουσίαση του προγράμματός της για τις υποδομές, για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, η σύμβαση για το οποίο θα έρθει στη Βουλή αυτήν την εβδομάδα, αλλά επίσης «ξέχασε» να αναφερθεί και σε τέσσερα μεγάλα έργα στην Κρήτη που παραδίδονται τις επόμενες ημέρες (γέφυρα Χαμεζίου, ο δρόμος προς τη Μεσαρά, ο δρόμος Χερσόνησος – Γούβες καθώς και το φράγμα Αποσελέμη).

Ταυτόχρονα, ο κ. Σπίρτζης καταλόγισε θράσος στη ΝΔ για την αύξηση των διοδίων, καθώς αυτή προβλέπονταν στις αρχικές συμβάσεις Σουφλιά. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι η αναποτελεσματικότητα της ΝΔ είναι συστατικό στοιχείο της παράταξης, είναι η παράδοση του κόμματος τα τελευταία 70 χρόνια στις υποδομές, αφού φρόντισαν να έχουν τεράστιες αποζημιώσεις για έργα που καθυστερούσαν.

«Είναι τραγικό», πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης, «η παράταξη που οδήγησε τη χώρα να πληρώσει δισεκατομμύρια, όχι σε έργα, αλλά σε πανωπροίκια, αποζημιώσεις και καθυστερήσεις των έργων, να βγαίνει σήμερα και να μας κάνει μάθημα για το σωστό σχεδιασμό των έργων».

Ταυτόχρονα, ο υπουργός Υποδομών χαρακτήρισε τον κ. Χατζηδάκη ως «σφάχτη» του Σιδηροδρόμου αφού έσπασε το Σιδηρόδρομο σε πέντε εταιρείες, τον άφησε με 16 δισεκατομμύρια ανοιχτές υποθέσεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώθησε προς πώληση την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ, άφησε με μετατάξεις μηχανοδηγών υποστελεχωμένα το Σιδηρόδρομο , τις Αστικές Συγκοινωνίες και το Μετρό.

Ρένα Δούρου: Το έργο Ελευσίνα-Υλίκη υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής

Με σκωπτικό τρόπο σχολίασε η Ρένα Δούρου τις εξαγγελίες του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη για το έργο Ελευσίνα-Υλίκη, αναφέροντας ότι «θα πρέπει κάποιος να ενημερώσει τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής». «Είναι μάλλον σαν το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, το οποίο επίσης εξήγγειλε ότι θα υλοποιήσει άμα τη ανάληψη των καθηκόντων του…», πρόσθεσε η περιφερειάρχης Αττικής.

Ειδικότερα, σε δήλωση που έκανε στο περιθώριο της συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, η κ. Δούρου ανέφερε: «η αλήθεια είναι ότι με έκπληξη, για να μην πω για άλλα συναισθήματα, άκουσα σήμερα τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης να εξαγγέλλει ένα έργο, αυτό της Ελευσίνας-Υλίκης, για το οποίο τον καλώ μαζί με τους συνεργάτες του που τον συμβούλεψαν, να το επισκεφτούμε από κοινού μια και πρέπει να σας πω ότι τα πρώτα 17 χιλιόμετρα εξ’ ολοκλήρου από την Περιφέρεια Αττικής υλοποιούνται, κόστος έργου 75 εκατ. ευρώ και η Περιφέρεια διατίθεται να αναλάβει και το υπόλοιπο του έργου, δηλαδή από το 17ο χιλιόμετρο ως το 43ο».

ΠΗΓΗ:ΕΡΤ, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος