Δώδεκα εταιρείες νεοφυούς επιχειρηματικότητας φιλοξενήθηκαν από τις 11 μέχρι τις 13 Απριλίου, στην κλαδική Έκθεση Freskon στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της δράσης «Digital Greece», που υλοποιήθηκε για πρώτη φορά στη ΔΕΘ. Είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν λύσεις και εφαρμογές για την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα, όπως «έξυπνες» εφαρμογές παρακολούθησης καλλιεργειών και πλατφόρμες διαχείρισης της αγροτικής δραστηριότητας.

«Η Πολιτεία στέλνει το μήνυμα ότι η startup κοινότητα, ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του αναπτυξιακού μέλλοντος της Ελλάδας, έχει τεθεί πλέον στο επίκεντρο. Στηρίζουμε τους νέους ανθρώπους και τις καινοτόμες ιδέες τους, ώστε να προσεγγίσουν την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Αποδεικνύουμε ότι υπάρχουν οι ιδέες, οι άνθρωποι, οι τρόποι και οι πόροι, ώστε κάθε κλάδος της οικονομίας να κερδίσει από την εφαρμογή της καινοτομίας στην παραγωγή», σημείωσε ο αρμόδιος υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.

Ο Γιώργος Χριστοφορίδης, αρμόδιος εκ μέρους της Helexpo για την οργάνωση του πάρκου «Digital Greece powered by ΥπΨΗΠΤΕ», ανέφερε: «Το «Digital Greece» στηρίζει τους startuppers, ώστε τα καινοτόμα σχέδιά τους να γίνουν γνωστά εντός και εκτός ελληνικών συνόρων. Η εγχώρια πρωτογενής παραγωγή και τα μοναδικά προϊόντα της μπορούν και πρέπει να συνδυαστούν με την καινοτομία, προκειμένου η προστιθέμενη αξία τους να μένει σε ελληνικά χέρια και να μη φεύγει στο εξωτερικό».

Αναλυτικά, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του υπουργείου, στην Freskon 2019 φιλοξενήθηκαν οι εταιρείες: Shift Automated, Terra Trophy, 12 GODS, Future Intelligence Ltd, inagros, BioCos, BIOMAS, Patima olive oil, FAC, Advanced Intelligent Robotics, iBusiness, B2bee.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μοιράσου το άρθρο: