Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διαφημιστικής εταιρείας Zenith Optimedia, μέλους του γαλλικού ομίλου Publicis, ο τζίρος της διαφημιστικής δαπάνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) σχεδόν θα φθάσει τον διαφημιστικό τζίρο στις εφημερίδες το 2019 και από το 2020 θα τον ξεπεράσει.

Είναι γεγονός ότι, σε όλο τον κόσμο, όλο και περισσότεροι χρήστες της τεχνολογίας ενημερώνονται πλέον για το τι συμβαίνει στον πλανήτη, μέσω του Facebook, του Twitter και των άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για το λόγο αυτό, η Zenith προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αυξηθεί κατά 72%, από 29 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016, σε 50 δισ. δολάρια το 2019.

Μάλιστα, από το 2020, προβλέπεται ότι οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα θα ξεπεράσουν τις διαφημίσεις στις εφημερίδες.
Οι διαφημίσεις σε μορφή online βίντεο αναπτύσσονται με ετήσιο ρυθμό της τάξης του 18% (σχεδόν με το ρυθμό αύξησης της διαφήμισης στα social media) και αναμένεται να φθάσουν τα 35,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, λίγο περισσότερα από τη ραδιοφωνική διαφήμιση (35 δισ. δολάρια), αλλά ακόμη πολύ λιγότερα -σχεδόν το ένα πέμπτο του τζίρου- σε σχέση με την τηλεοπτική διαφήμιση.

Να σημειωθεί ότι, μετά από το 2010, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη εμφανίζει σταθερή ετήσια αύξηση της τάξης του 4% έως 5%. Η Zenith προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4,4% το 2017, με τον ίδιο ρυθμό που αυξήθηκε το 2016, ενώ για το 2018 και το 2019 προβλέπεται περαιτέρω ετήσια αύξηση με ρυθμό 4,4% και 4,1% αντίστοιχα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μοιράσου το άρθρο: