Ένας Έλληνας επιστήμονας σε αποστολή της NASA (video)

Μια αποστολή της NASA, η οποία έχει ξεκινήσει απο το 1976, ταξιδεύει στην Ανταρκτική προκειμένου να ανακαλύψει μετεωρίτες. Για πρώτη φορά στην αποστολή αυτή συμμετέχει και ένας Έλληνας επιστήμονας, ο Ιωάννης Μπαζιώτης, επίκουρος Καθηγητής Γεωλογίας στο Εργαστήριο Ορυκτολογίας – Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ο κ. Μπαζιώτης μίλησε στην ΕΡΤ για τη συμμετοχή του στην αποστολή της NASA, δίνοντας λεπτομέρειες για το τι ακριβώς κάνει η αποστολή αυτή. Όπως είπε, εδώ και 42 χρόνια έχουν συλλεχθεί περίπου 23.000 μετεωρίτες επί συνόλου 59.000 που έχουν πέσει στη γη. Οι επιστήμονες συλλέγουν τα δείγματα μετεωριτών, τα οποία στη συνέχεια τα στέλνουν στα εργαστήρια της NASA, στο Σμισθόνιας στην Ουάσινγκτον, όπου γίνεται λεπτομερής χαρακτηρισμός των μετεωριτών και τέλη Σεπτεμβρίου αρχές Οκτωβρίου είναι στη διάθεση των ερευνητών για περαιτέρω μελέτη. Ο ίδιος, όπως είπε, πρόκειται να πάρει φέτος κάποια δείγματα προκειμένου να τα εξετάσει στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο.

Πηγή: ΕΡΤ