Εντοπίσθηκαν αστέρια που ίσως προέρχονται από άλλους γαλαξίες

Αστέρια τα οποία μπορεί να προέρχονται απο άλλους γαλαξίες αλλά βρέθηκαν στο δικό μας αναπτύσσοντας πολύ υψηλές ταχύτητες εντόπισαν επιστήμονες σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Monthly Notices of the Royal Astronomical Society.

Ο Marchetti και οι συνάδελφοί του εντόπισαν τα δυνητικά διαγαλαξιακά αστέρια, εξετάζοντας τα δεδομένα για πάνω από 7 εκατομμύρια αστέρια στο Γαλαξία μας (Milky Way) που προέρχονταν απο τον δορυφόρο Gaia της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Διαστήματος (ESA).

H σάρωση του ουρανού για τα γρηγορότερα αστέρια του Γαλαξία αποκάλυψε 20 που κινούνταν με πολύ υψηλές ταχύτητες. Από αυτά, τα 13 δεν φαίνεται να προέρχονται απο τον Γαλαξία μας.

Αντί να απομακρύνονται από το κέντρο του γαλαξία, τα περισσότερα από τα αστέρια υψηλής ταχύτητας που εντοπίσαμε φαίνεται να πορεύονται προς αυτόν“, ανέφερε σε δήλωσή του ένας από τους συγγραφείς, ο Tommaso Marchetti, ερευνητής στο Leiden Observatory. “Αυτά θα μπορούσαν να είναι αστέρια από άλλο γαλαξία, που διαπερνούν τον Milky Way.”

Αυτά τα αστέρια κινούνται με ταχύτητες 240 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο σύμφωνα με την NASA.

Η νέα μελέτη εμπεριέχει ενδείξεις πως κάποιος, όχι τόσο μακρινός, γαλαξίας ίσως στέλνει αστέρια προς τον δικό μας. Αν αυτό πράγματι επιβεβαιωθεί θα μας δώσει την ευκαιρία να γνωρίσουμε τον άλλο γαλαξία.

ΠΗΓΗ: space.com