Η κατανάλωση αλκοόλ μας φέρνει πείνα

Ένα αίσθημα πείνας, που ενεργοποιεί τα εγκεφαλικά σήματα, τα οποία λένε στο σώμα ότι πρέπει να φάει περισσότερο, φαίνεται πως ενεργοποιεί το αλκοόλ. Αυτό είναι το πόρισμα μιας νέας βρετανικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε ποντίκια.

Σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Reuters, oι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Ντένις Μπουρντάκοφ του Ινστιτούτου Φράνσις Κρικ του Λονδίνου, εκτίμησαν ότι οι δοκιμές τους στα πειραματόζωα θα είχαν αντιστοιχία και στους ανθρώπους.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα αποτελέσματα, η όρεξή μας ανοίγει, επειδή ο εγκέφαλος δίνει τη σχετική εντολή, μετά από «προτροπή» του αλκοόλ.

Στο σχετικό πείραμα, τη στιγμή που οι επιστήμονες απενεργοποίησαν με ένα φάρμακο τους κατάλληλους νευρώνες του εγκεφάλου, τα ποντίκια που είχαν πιει αλκοόλ, δεν είχαν τόσο έντονο το αίσθημα της πείνας.

Οι ερευνητές πραγματοποίησαν τη σχετική δημοσίευση της έρευνάς τους στο περιοδικό “Nature Communications”.