Καινούριες αποστολές για το 2021 και το 2023 ανακοίνωσε η NASA

Δύο νέες αποστολές, με σκοπό την περαιτέρω εξερεύνηση των παράξενων αστεροειδών, ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει η NASA το 2021 και το 2023. Η πρώτη αφορά τους Τρωικούς αστεροειδείς γύρω από τον Δία και η δεύτερη το 2023 τον μεταλλικό αστεροειδή Ψυχή.

Οι αποστολές αυτές εντάσσονται στο ευρύτερο πρόγραμμα πλανητικής εξερεύνησης “Discovery” (Ανακάλυψη) της NASA.
Τα δύο διαστημικά σκάφη θα έχουν τις ονομασίες «Λούσι» και «Ψυχή» αντίστοιχα. Οι αστεροειδείς προς εξερεύνηση πιστεύεται ότι αποτελούνται από τα πρωταρχικά υλικά, από τα οποία σχηματίσθηκαν οι πλανήτες, συνεπώς η μελέτη τους θα φωτίσει την ιστορία του ηλιακού συστήματος.

Η «Λούσι» προγραμματίζεται να φθάσει στο στόχο της το 2027 και έως το 2033 να μελετήσει έξι από τους Τρωικούς αστεροειδείς γύρω από το μεγαλύτερο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος.
Η «Ψυχή» αναμένεται να φθάσει στον ομώνυμο αστεροειδή διαμέτρου 210 χιλιομέτρων το 2030. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά, που η NASA θα επισκεφθεί έναν κόσμο μεταλλικό.