Μυστηριώδεις κοσμικές ακτίνες απο την Γη μπορούν να φέρουν τα πάνω κάτω στη Φυσική

Είναι πολύ πιθανό κοσμικές ακτίνες που προέρχονταν απο την Γη και ανιχνεύθηκαν στην Ανταρκτική να μην συμπεριλαμβάνονται στα γνωστά σωματίδια της Φυσικής σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη.

Απο τον Μάρτιο του 2016, ερευνητές προσπαθούν να ανακαλύψουν τι συμβαίνει με τις κοσμικές ακτίνες που ανιχνεύθηκαν στην Ανταρκτική απο την ANITA της NASA, μια κεραία που μεταφέρεται με μπαλόνι.

Το ΑΝΙΤΑ ανιχνεύει ακτίνες που έρχονται απο το διάστημα και όχι απο την Γη. Ομως, το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ακτίνες προήλθαν απο την Γη προκάλεσε εντύπωση με τους φυσικούς να δίνουν διάφορες εξηγήσεις.

Σ’ ένα επιστημονικό άρθρο που αναρτήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου, μια ομάδα αστροφυσικών από το Penn State University έδειξε ότι υπήρχαν περισσότερα σωματίδια υψηλής ενέργειας από αυτά που ανιχνεύθηκαν από το ANITA. Οι ερευνητές συνδίασαν τα δεδομένα για τα σωματίδια που ανιχνεύθηκαν απο το ANITA και το IceCube-ένα παρατηρητήριο νετρίνων στην Ανταρκτική- και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι αυτά μπορεί να μην είναι γνωστά, δηλαδή να μην περιλαμβάνονται στο καθιερωμένο μοντέλο (Standard Model) της σωματιδιακής Φυσικής.

Το IceCube ανίχνευσε παρόμοια σωματίδια με το ΑΝΙΤΑ. Οι ερευνητές του Penn State υπολόγισαν ότι τα σωματίδια προέρχονται από τη Γη και έχουν πολύ μικρές πιθανότητες, 1 σε 3,5 εκατομμύρια, να είναι κάποια από τα γνωστά στο καθιερωμένο μοντέλο (Standard Model) της σωματιδιακής Φυσικής. Τα τελευταία δεν μπορούν να προέρχονται απο το διάστημα, να αναπηδούν στην Γη και να επιστρέφουν στο διάστημα.

Το IceCube βρίσκεται 1,6 χιλιόμετρα κάτω από τον πάγο στην Ανταρκτική.

ΠΗΓΗ: Futurism