Η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία των ψηφιακών μέσων ενημέρωσης στη χώρα μας αλλά και την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας των δημιουργών, ανέλαβε την πρωτοβουλία της θέσπισης του Κώδικα Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης.

Το σημαντικό αυτό έργο υλοποιήθηκε και παραδόθηκε στην ΕΝΕΔ από συνέργεια φορέων υπό την επιστημονική επίβλεψη του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ECI – European Communication Institute), του Ερευνητικού Κέντρου «Αθηνά» (Γενική Γραμματεία Έρευνας Τεχνολογίας του υπουργείου Παιδείας) και του Κέντρου Διεθνούς Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου «Donau University Krems» της Αυστρίας.

banner_300x250

«Η υιοθέτηση και η εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας από τα ελληνικά ενημερωτικά sites θα αποτελέσει τη βάση για τη βελτίωση της αξιοπιστίας του παραγόμενου και διακινούμενου περιεχομένου και θα βοηθήσει στη διάχυση των ωφελημάτων και εκτός των μελών της Ενωσης, επιτρέποντας στο σύνολο της ελληνικής αγοράς να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της και να προσφέρει στο ευρύ κοινό πρόσβαση σε ποιοτικό και αξιόπιστο περιεχόμενο», είναι η κοινή πεποίθηση του Δ.Σ. της ΕΝΕΔ και των μελών της.

Ο Κώδικας παρουσιάστηκε στo υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Κύριοι ομιλητές της εκδήλωσης ήταν οι:

index

Tom Law, Director of Campaigns and Communications, Ethical Journalism Network

Βασίλης Βασιλόπουλος, Media Standards Advisor/Web Content Manager, ERT New Media

Την ημερίδα συντονίζει ο κ. Γιάννης Θωμάτος, επιστημονικός συνεργάτης, Τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ, ΕΚΠΑ.

Μοιράσου το άρθρο: