Στην Ιαπωνία τα ταξί χρησιμοποιούν το σύστημα αναγνώρισης προσώπου για στοχευμένη διαφήμιση

Τα ταξί στην Ιαπωνία χρησιμοποιούν το σύστημα αναγνώρισης προσώπου για να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις στους πελάτες τους. Στο πίσω κάθισμα του ταξί είναι τοποθετημένη μια ταμπλέτα που σκανάρει το πρόσωπο του πελάτη για να μάθει το φύλο, την ηλικία και άλλα χαρακτηριστικά του. Στη συνέχεια, το σύστημα παίρνει τα δεδομένα και τα χρησιμοποιεί έτσι ώστε να προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της κούρσας.

Πώς συλλέγονται και χρησιμοποιούνται τα δεδομένα

Ένας QR κώδικας προβάλλεται στην οθόνη της ταμπλέτας που συνδέεται με τον ιστότοπο της ιαπωνικής εταιρείας ανάπτυξης πλατφορμών DeNA Co Ltd. Σύμφωνα με την εταιρία, αυτή η τεχνολογία που τέθηκε σε εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2019, έχει σκοπό να κάνει την οδήγηση ενός ταξί πιο άνετη και πιο βολική.

Στον ιστότοπό της, η εταιρία εξηγεί ότι τα βίντεο των επιβατών χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός προφίλ που εμπεριέχει στοιχεία σχετικά με την ηλικία, το φύλο και τον αριθμό των πελατών. Τα στοιχεία του κάθε προφίλ αποστέλλονται στον διαφημιστικό οργανισμό Geniee, Inc, ο οποίος στη συνέχεια στέλνει τη σχετική διαφήμιση. Αυτό σημαίνει ότι το Geniee δεν βλέπει το αρχικό υλικό. Τέλος, η εταιρία ισχυρίζεται ότι τα δεδομένα που συλλέγονται διαγράφονται αμέσως από την ταμπλέτα.

ΠΗΓΗ: Futurism

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος