Τα παιδιά που δεν «βιάζονται» να γεννηθούν, γίνονται καλύτεροι μαθητές

Σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα στις ΗΠΑ, τα παιδιά που γεννήθηκαν κατά την 41η εβδομάδα της κύησης έχουν αργότερα καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο (δημοτικό και γυμνάσιο) σε σχέση με τα παιδιά που γεννήθηκαν την 39η και την 40η εβδομάδα της κύησης και ακόμα καλύτερες (επιδόσεις) σε σχέση με όσα μωρά γεννήθηκαν πρόωρα.

Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία για περίπου 320.000 παιδιά που είχαν γεννηθεί πρόωρα, 720.000 που είχαν γεννηθεί «στην ώρα τους και 120.000 που είχαν γεννηθεί με καθυστέρηση.

Οι επιστήμονες συσχέτισαν το πότε είχε γεννηθεί κάθε παιδί, με τους βαθμούς του στο σχολείο στην ηλικία των οκτώ έως 15 ετών.

Η βασική διαπίστωση ήταν όσο είχε καθυστερήσει να βγει ένα παιδί από την κοιλιά της μητέρας του, τόσο καλύτερα φαινόταν να τα πηγαίνει μετά από χρόνια στο σχολείο. Επίσης ανάμεσα στα παιδιά που είχαν γεννηθεί την 41η εβδομάδα της κύησης, περιλαμβάνονταν περισσότερα χαρισματικά παιδιά.

Από την άλλη, σύμφωνα με την έρευνα, τα παιδιά που έχουν γεννηθεί με καθυστέρηση, αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο για διάφορα προβλήματα σωματικής υγείας.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Ντέιβιντ Φίγκλιο του Πανεπιστημίου Northwestern του Ιλινόις, έκαναν τη σχετική δημοσίευση της μελέτης τους στο αμερικανικό περιοδικό παιδιατρικής “JAMA Pediatrics“.