Το μοναδικό φυσικό κάλος της Κρήτης, η ιστορία της, τα μνημεία της, η ασφάλεια, η φιλοξενία της, η σπουδαία διατροφή της, αλλά πάνω από όλα η αυθεντικότητα και γνησιότητά της είναι τα «δυνατά» πλεονεκτήματα του νησιού που προσελκύουν τα εκατομμύρια των τουριστών σε ετήσια βάση. Αυτό κατέδειξε έρευνα της εταιρείας MRB Hellas που παρουσιάστηκε χθες στην Περιφέρεια.

Σύμφωνα με την έρευνα, η Κρήτη έχει πολλές ευκαιρίες και βρίσκεται μαζί με τις Βαλεαρίδες νήσους και την Αττάλεια στις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 12 προορισμούς διεθνώς. Η έρευνα -που παράλληλα αποτυπώνει την αποτελεσματικότητα της βραβευμένης διαφημιστικής καμπάνιας της Περιφέρειας-πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 σε 6 χώρες: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ρωσία, Νορβηγία, Σουηδία και απάντησαν 600 άτομα, 100 ανά χώρα. Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ και αποτελεί τμήμα του έργου «Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κρήτης» με αναδόχους της εταιρίες Lowe Athens και Encore.
Ο διευθύνων σύμβουλος thw MRB Hellas, Δημήτρης Μαύρος επεσήμανε σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας: «Κεντρικό συμπέρασμα των ευρημάτων της έρευνας είναι ότι το νησί είναι γεμάτο ευκαιρίες. Η Κρήτη έρχεται στη πρώτη ή δεύτερη θέση σε σχέση με τις ανταγωνιστικές περιοχές, έχουμε πολλά κοινά σε σχέση με ποιές χώρες προσελκύουμε. Οι δυο περιοχές που έχουμε να ανταγωνιστούμε είναι η Βαλεαρίδες νήσοι και η Αττάλεια που μαζί με την Κρήτη βρίσκονται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 12 προορισμούς που έχουμε ανά τον κόσμο. Υπάρχουν ακόμα «κρυμμένοι» τομείς της Κρήτης όπως η γαστρονομία της, που μπορούμε να την αναπτύξουμε περαιτέρω. Επίσης το φυσικό κάλος που πρέπει να το εκμεταλλευτούμε ακόμα περισσότερο. Η Κρήτη έχει αφηγήματα που οι τουρίστες περιγράφουν όταν επιστρέψουν στις πατρίδες τους. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι ότι την Κρήτη επιλέγουν οι γυναίκες, οικογένειες με παιδιά και άτομα με ανώτερη μόρφωση και κοινωνικοοικονομική τάξη. Αυτοί που επιλέγουν Κρήτη είναι νεώτερες ηλικίες, από 25 έως 45 ετών κυρίως, από Ρωσία, Νορβηγία, Σουηδία και στηn 4η θέση η Γαλλία. Οι Άγγλοι και οι Γερμανοί εμφανίζουν λίγο πιο συγκρατημένες δυναμικές αλλά και αυτοί αν γίνει το σωστό μάρκετινγκ θα ακολουθήσουν. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι η Κρήτη αποτελεί το νοτιότερο κομμάτι της Ευρώπης, ό,τι και αν σημαίνει αυτό κλιματολογικά αλλά και σε επίπεδο μοναδικότητας».

EREYNA-MRB

Ο κ. Αρναουτάκης σε δηλώσεις του για το περιεχόμενο της έρευνας ανέφερε: «Πρόκειται για μια εξαίρετη έρευνα, ένα αξιόπιστο «εργαλείο» γιατί πάντα με σοβαρότητα και υπευθυνότητα πρέπει να χαράζουμε και να υλοποιούμε κάθε καμπάνια ως Περιφέρεια. Το αποδεικνύουμε εξάλλου μέσα από τις συνεργασίες που έχουμε με διάφορους φορείς και μια αξιόπιστη εταιρεία με την έρευνα της μας δίνει όλα τα στοιχεία, θετικά και αρνητικά, που πρέπει να επεξεργαστούμε προς όφελος της περαιτέρω ανάπτυξης του τουριστικού μας προϊόντος».

Από την πλευρά του, ο κ. Βαμιεδάκης επεσήμανε: «Αξιοποιούμε στο έπακρο τα στοιχεία της έρευνας που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας για την ανάπτυξη του τουρισμού μας. Σκοπός να μας δείξει την αποτελεσματικότητα της προβολής του νησιού στο εξωτερικό, επίσης να μας δείξει τα ισχυρά αλλά και τα αδύναμά μας σημεία προκειμένου να επικεντρωθούμε σε αυτά στα πλαίσια της χάραξης της τουριστικής μας στρατηγικής. Τα ευρήματα είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα τόσο σε ποσοτικό όσο και σε ποιοτικό επίπεδο και μπορούμε να δούμε ποια είναι τα δυνατά μας σημεία που μπορούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω, οι ευκαιρίες, και ποια είναι τα αδύναμα μας σημεία, που χρίζουν βελτίωσης».

Μοιράσου το άρθρο: