Μετά από δεκαετή δράση (2009-2019) η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, έδωσε στη δημοσιότητα τον απολογισμό των καταγγελιών που έχει διαχειριστεί όλα αυτά τα χρόνια.

Από τα αποτελέσματα των καταγγελιών και την εξέλιξη των σχετικών υποθέσεων, προκύπτει για τους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος.

Παράνομες και καταχρηστικές πρακτικές, αποσιώπηση των δικαιωμάτων των καταναλωτών,  επιβολή παράνομων χρεώσεων, έλλειψη ενημέρωσης, είναι μερικές από τις καταστάσεις που καταγράφονται.

Στη σχετική ανακοίνωση η ΕΕΚΕ αναφέρει ότι: «Μελετώντας τα αποτελέσματα, τα βασικά σημεία που αξίζει να σταθεί κανείς, είναι τα εξής:

«Η Ε.Ε.Κ.Ε. έχει διαχειριστεί τις καταγγελίες και τα ερωτήματα που έχει λάβει, σε ποσοστό 100%.
Από τον σύνολο των διεκπεραιωμένων καταγγελιών, το 78,9% είχαν θετική έκβαση υπέρ του καταναλωτή.
Τα υψηλότερα ποσοστά καταγγελιών, συγκεντρώνουν οι τομείς των Τραπεζικών Συναλλαγών με ποσοστό 24,4% , των Τηλεπικοινωνιών με 19,1%, της Αγοράς Προϊόντων και Υπηρεσιών με 18,5% καθώς και των Τουριστικών Υπηρεσιών με 9,3%.
Στον τομέα των Τραπεζικών Συναλλαγών, μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τις τηλεφωνικές οχλήσεις (20,16%) και τη χορήγηση των εγγράφων (20,16%).
Στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, η πλειονότητα των καταγγελιών αφορά παράτυπες χρεώσεις και μονομερείς ενέργειες σε ποσοστό 15,79% αντίστοιχα.
Στον τομέα των Προϊόντων και Υπηρεσιών, ως σημαντικότερο πρόβλημα αναδεικνύεται η πολιτική αντιμετώπισης περιπτώσεων ελαττωματικών προϊόντων σε ποσοστό 36,84%
Στον τομέα των τουριστικών Υπηρεσιών, οι καταναλωτές φαίνεται να καταγγέλλουν συχνότερα περιπτώσεις καθυστέρησης αναχωρήσεων (25,53%) και ακύρωσης κρατήσεων (23,4%)».

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη της E.E.K.E.

 

Μοιράσου το άρθρο: