Σεμινάριο: «Η επικοινωνία μιας παράστασης-μία πράξη θεατρική»

Ένα ιδιαίτερο σεμινάριο επικοινωνίας με τίτλο  «Η επικοινωνία μιας παράστασης: μία πράξη θεατρική», πραγματοποιείται από τον Οκτώβριο ως και τον Δεκέμβριο του 2016. Στο πρόγραμμα του συνοψίζονται όλες εκείνες οι βασικές αρχές της επικοινωνίας που θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν πολλούς ανθρώπους κάθε ηλικίας, ανεξάρτητα από τις ασχολίες και την επαγγελματική τους ιδιότητα.

Πώς επικοινωνούμε μια παράσταση;

Θέατρο, μουσική, χορός, σινεμά, έκθεση βιβλίου/φωτογραφίας και οποιοδήποτε άλλο πολιτιστικό γεγονός χρειάζονται μια στοχευμένη επικοινωνία, προκειμένου οι καλλιτέχνες να «συναντηθούν» με τους εν δυνάμει θεατές  αναγνώστες τους. Όσο σημαντική είναι μία παράσταση ως καλλιτεχνικό γεγονός άλλο τόσο σημαντική είναι και η επικοινωνία της. Για την ακρίβεια, η επικοινωνία μιας παράστασης συνιστά και αυτή μία πράξη θεατρική.

Το πολυσυλλεκτικό αυτό σεμινάριο φωτίζει όλα τα δομικά στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας και εξηγεί με πρακτικά παραδείγματα πώς αυτά οφείλουν να αλληλεπιδρούν με τα δομικά στοιχεία μιας παράστασης: η αφίσα, οι φωτογραφίες, το trailer, το δελτίο τύπου, η επικοινωνία με τους δημοσιογράφους, οι συνεντεύξεις αντιμετωπίζονται ως θεατρικοί καθρέφτες του ίδιου του έργου οδηγώντας σε μία σφαιρική προσέγγιση.

Ο τρόπος διεξαγωγής του σεμιναρίου αντλεί στοιχεία από το θέατρο και τη μουσική. Παρουσιάζονται με διαδραστικό τρόπο μελέτες περιπτώσεων (case studies) πετυχημένης επικοινωνίας παραστάσεων και αναλύεται ο τρόπος σκέψης και ο σχεδιασμός πίσω από αυτές. Ο δε χώρος διεξαγωγής των συναντήσεων εξυπηρετεί τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του σεμιναρίου: η αμιγώς μουσικο-θεατρική συνθήκη (σκηνή, καρέκλες θεατών, πιάνο) προτείνει την επικοινωνία ως σκηνοθεσία. Με άλλα λόγια, ως το βλέμμα του καλλιτέχνη πάνω στο έργο του, το οποίο και οφείλει να είναι ειλικρινές.

Σε ποιους απευθύνεται: Σε όλους όσοι ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με την επικοινωνία μιας παράστασης: ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατρολόγους, θεατρικούς παραγωγούς, μουσικούς, καλλιτεχνικές ομάδες. Επίσης, σε σπουδαστές και αποφοίτους τμημάτων ΜΜΕ, Πολιτισμού, Θεατρικών Σπουδών, Επικοινωνίας, Marketing, Δημοσίων Σχέσεων και Πολιτιστικής Διαχείρισης.

***

«H επικοινωνία μιας παράστασης»

Σεμινάριο Επικοινωνίας στο Δωμάτιο με τον Μελαχρινό Βελέντζα.

Συνολική διάρκεια: 3 μήνες (3 ώρες την εβδομάδα – 12 συναντήσεις)

Έναρξη: Οκτώβριος 2016

Κόστος: 50 ευρώ/μήνας

Η ημέρα και ώρα διεξαγωγής του σεμιναρίου θα διαμορφωθεί με βάση το πρόγραμμα των συμμετεχόντων.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο melachrinos.velentzas@gmail.com.

Προθεσμία υποβολής συμμετοχών: Κυριακή 9 Οκτωβρίου.

Χώρος διεξαγωγής: «Δωμάτιο» ( Γ’ Σεπτεμβρίου & Σολωμού 55).

Πληροφορίες – επικοινωνία: 6977773875

Αντί βιογραφικού (σημείωμα από τον εισηγητή) Μελαχρινό Βελέντζα

Γεννήθηκα στην Αθήνα στα 1983. Από μικρό παιδί και λόγω του ονόματός μου απέκτησα μια βαθειά περιέργεια για τις δομές των πραγμάτων. Κι έτσι άρχισα να πιστεύω στη σφαιρική προσέγγιση και όχι στην εξειδίκευση και τις ταμπέλες. Βλέπετε, μελαχρινός δεν είμαι. Εργάζομαι ως επαγγελματίας ηθοποιός, πιανίστας και παράλληλα ως υπεύθυνος επικοινωνίας παραστάσεων. Ασχολούμαι με την ακαδημαϊκή έρευνα πάνω στα πεδία της επικοινωνίας, της μουσικής κουλτούρας και της σημειολογίας. Είμαι πτυχιούχος «Διεθνών κ Ευρωπαϊκών Σπουδών» (ΠΑ.ΠΕΙ.). Έχω φοιτήσει στο μεταπτυχιακό τμήμα των ΜΜΕ Παντείου (Πολιτιστική Διαχείριση) και ως υπότροφος στο μεταπτυχιακό «Marketing, Consumption & Society» (Limerick, Ιρλανδία).  Παρουσίασα τη διπλωματική μου εργασία στο 5ο συνέδριο «Music and Media» στην Οττάβα του Καναδά (Carleton University) με θέμα τη χρήση της μουσικής στη διαφήμιση.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος