Την κορυφή του αμερικανικού Box Office κατέκτησε (το Σαββατοκύριακο 18 και 19 Αυγούστου) η ρομαντική κομεντί «Crazy Rich Asians», η πρώτη ταινία του Χόλιγουντ εδώ και 25 χρόνια (μετά το «Joy Luck Club» το 1993) με καστ ηθοποιών σχεδόν 100% ασιατικής καταγωγής.

Η κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Κέβιν Κουάν  έκανε εισπράξεις 34 εκατομμυρίων δολαρίων, μετά την πρεμιέρα της την Τετάρτη 15/8, εκ των οποίων τα 25,2 εκατομμύρια μονάχα το Σαββατοκύριακο.

Τη σημερινή εποχή όπου το Χόλιγουντ δέχεται πιέσεις για την προώθηση της πολυπολιτισμικότητας στη μεγάλη οθόνη, το «Crazy Rich Asians» –με προϋπολογισμό 30 εκατομμυρίων δολαρίων- φαίνεται πως είναι η κατάλληλη ταινία για την εξασφάλιση μιας νέας εισπρακτικής επιτυχίας σε συνδυασμό με τις τωρινές «απαιτήσεις» (ως προς την θεματολογία των ταινιών) της αμερικανικής (και παγκόσμιας) κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Τη δεύτερη θέση στη λίστα του αμερικανικού Box office καταλαμβάνει η ταινία «The Meg- Κυρίαρχος του Βυθού«, με πρωταγωνιστή τον Τζέισον Στέιθαμ, η οποία παρουσιάζει την ιστορία της ανακάλυψης ενός προϊστορικού καρχαρία μήκους 23 μέτρων. Οι εισπράξεις της ταινίας υπολογίζονται σε 21,2 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και σε 83,8 εκατομμύρια δολάρια σε διάστημα δύο εβδομάδων.

Το θρίλερ δράσης  «Mile 22», με τον Μαρκ Γουόλμπεργκ, καταλαμβάνει την τρίτη θέση με εισπράξεις στα 13,6 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το «Mission Impossible: Fallout» (με πρωταγωνιστή τον Τομ Κρουζ) και η ταινία προϊστορικής δράσης «Alpha» μοιράζονται την τέταρτη (και πέμπτη) θέση στην λίστα των ταινιών με τις περισσότερες εισπράξεις στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, το τελευταίο σίκουελ της «Επικίνδυνης Αποστολής» συγκέντρωσε εισπράξεις 180,7 εκατομμυρίων δολαρίων στις 4 εβδομάδες που προβάλλεται στις αμερικανικές κινηματογραφικές αίθουσες.

Η συνέχεια της λίστας με τις εμπορικότερες επιτυχίες στις ΗΠΑ διαμορφώθηκε ως εξής:

6 – «Κρίστοφερ και Γουίνι» (8,9 εκατομμύρια)

7 – «BlacKkKlansman» (7 εκατομμύρια)

8 – «Slender Man» (5 εκατομμύρια)

9 – «Ξενοδοχείο για Τέρατα 3: Ώρα για διακοπές» (3,7 εκατομμύρια)

10 – «Mamma Mia! Here We Go Again» (3,4 εκατομμύρια)

Φωτογραφία:  Evan Agostini/Invision/AP

 

Μοιράσου το άρθρο: