Το Μουσείο Πομπιντού λανσάρει χιουμοριστική καμπάνια για να προσελκύσει τους τουρίστες

Το Εθνικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης Ζωρζ Πομπιντού διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες συλλογές μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης στον κόσμο. Ωστόσο, πολλοί τουρίστες που επισκέπτονται το Παρίσι δεν το ξέρουν. Είναι σίγουρο όμως πως ξέρουν την Παναγία των Παρισίων, τον Πύργο του Άιφελ και την Αψίδα του Θριάμβου.

Ετσι, το γαλλικό μουσείο ανέθεσε στη διαφημιστική εταιρία Agence Marcel τη νέα του καμπάνια προσέλκυσης επισκεπτών. Η δημιουργική ομάδα της εταιρίας σκέφτηκε τι κοινό έχουν όλα τα διάσημα μνημεία του Παρισιού καταλήγοντας ότι είναι τα μικρά αγαλματίδια και μπρελόκ που μπορεί κανείς να αγοράσει σε καταστήματα αναμνηστικών. Για αυτό το λόγο, το Κέντρο αποφάσισε να δημιουργήσει τα δικά του αγαλματίδια και μπρελόκ και στη συνέχεια να τα διανείμει στα μαγαζιά με τα σουβενίρ. Τα αγαλματίδια αυτά διαθέτουν κώδικα QR Code που ενεργοποιεί το GPS και οδηγεί τον επισκέπτη στο μουσείο.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος