Το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης στην ΕΡΤ2

Η Φόρμουλα 1 μεταφέρεται στη Σιγκαπούρη και στο σιρκουί δρόμου Μαρίνα Μπέι, για τον 15ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2016.

Αντίθετα με ό,τι έχει συμβεί στους προηγούμενους αγώνες, η Mercedes δεν κατεβαίνει ως το απόλυτο φαβορί. Οι μνήμες από το περυσινό Γκραν Πρι, όπου λόγω προβλημάτων στη διαχείριση των ελαστικών, οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ ξεκίνησαν από την έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα – 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τη Ferrari του Φέτελ – με τον Ρόσμπεργκ να τερματίζει τέταρτος και τον Χάμιλτον να εγκαταλείπει, είναι ακόμη νωπές.

Ωστόσο, ο επικεφαλής της Mercedes Τότο Βολφ, πιστεύει ότι η ομάδα έχει βρει τη λύση των προβλημάτων και ανυπομονεί να δει αν θα μπορέσει να την εφαρμόσει. «Βγάλαμε κάποια συμπεράσματα που μας βοήθησαν στους επόμενους αγώνες και σε όλη τη σεζόν, και στη Σιγκαπούρη θα δούμε αν οι υποθέσεις μας είναι σωστές», είπε ο Βολφ πριν τον αγώνα. «Αλλά δεν υπάρχει ένα μαγικό ραβδάκι, καθώς δεν ήταν ένα πράγμα που πήγε στραβά (πέρυσι). Πολλά πράγματα μάλλον συνδυάστηκαν (γι’αυτό το αποτέλεσμα) και γι’αυτό είμαι περίεργος και ενθουσιασμένος για να δω πώς θα εξελιχθεί ο αγώνας στη Σιγκαπούρη», πρόσθεσε.

Η Ferrari, που ήταν και η νικήτρια του περυσινού Γκραν Πρι, καθώς και η Red Bull, στην οποία ταιριάζουν τα σιρκουί υψηλής αεροδυναμικής απόδοσης όπως αυτό της Σιγκαπούρης, θα είναι αδιαμφισβήτητα οι κυριότεροι αντίπαλοι της Mercedes.

Μπορεί η Scuderia να είχε ένα ελαφρύ προβάδισμα έναντι των «Κόκκινων Ταύρων» στον “εντός έδρας” αγώνα που έγινε στην πίστα της Μόντσα πριν δύο βδομάδες, η αυστριακή ομάδα όμως, και κυρίως η Renault που θα έχει περαιτέρω βελτιώσεις για το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης, είναι αισιόδοξη για τις προοπτικές της στον αγώνα.

Ο Μαξ Φερστάπεν αναμένεται να τραβήξει και πάλι τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του και ίσως δεν θα υπήρχε καλύτερη ευκαιρία να επανορθώσει για τα λάθη που είχε κάνει στο Μονακό, από μια καλή εμφάνιση στο σιρκουί δρόμου Μαρίνα Μπέι. Δεν θα πρέπει όμως, να αφήνουμε έξω από την εξίσωση και τον παράγοντα Ντάνιελ Ρικιάρντο, ο οποίος πιστεύει ότι «το κάρμα» τού χρωστάει μετά το φιάσκο του Μονακό – όπου είχε χάσει τον αγώνα μέσα από τα χέρια του λόγω ενός τραγικού λάθους της ομάδας του στα πιτ – και ότι θα ήταν επίσης μια πολύ καλή ευκαιρία γι’αυτόν να «πάρει την εκδίκησή του».

Το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης στην ΕΡΤ2Το σιρκουί Μαρίνα Μπέι έχει τις περισσότερες στροφές από οποιοδήποτε άλλο της Φόρμουλα 1 αυτήν τη στιγμή, με 23. Επιπλέον είναι γεμάτο αναπηδήσεις, ενώ η θερμοκρασία αέρα και οδοστρώματος παραμένει υψηλή ακόμη και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αυτό σημαίνει ότι επιβαρύνει ιδιαίτερα τα ελαστικά, κάτι που κάνει τη διαχείρισή τους πρωτίστης σημασίας.

Η Pirelli έχει φέρει στη Σιγκαπούρη την πάρα πολύ μαλακή «μοβ» γόμα, μαζί με την πολύ μαλακή «κόκκινη» και την μαλακή «κίτρινη». Δεδομένου ότι η πίστα έχει ένα ρεκόρ 100% εμφανίσεων του αυτοκινήτου ασφαλείας – έχει βγει και στους οχτώ προηγούμενους αγώνες – δίνεται η δυνατότητα στις ομάδες να δοκιμάσουν τολμηρές στρατηγικές. Πέρυσι, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να εμφανίζεται δύο φορές, ο Φέτελ κέρδισε ακολουθώντας μια τακτική δύο πιτ στοπ (πολύ μαλακή – πολύ μαλακή – μαλακή), ενώ ο Φερστάπεν, ακολουθώντας την καλύτερη εναλλακτική στρατηγική (πολύ μαλακή – μαλακή – πολύ μαλακή) ήταν όγδοος.

Η εκπομπή για το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης ξεκινά με την μαγνητοσκοπημένη μετάδοση των κατατακτήριων δοκιμών, την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου στις 14:00, από τη συχνότητα της ΕΡΤ2. Η ζωντανή μετάδοση του αγώνα αρχίζει στις 15:00.

Στα μικρόφωνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου.

Καλεσμένοι στο στούντιο, ο βετεράνος οδηγός αγώνων Παύλος Χουρδάκης, και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου Πόπη Παπαμιχαήλ.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ