Ανακοινώνεται ότι εξαιτίας της χιονόπτωσης – παγετού, η κατάσταση στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (πλην Θεσσαλονίκης), ανά Διεύθυνση Αστυνομίας, έχει ως εξής:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ:
Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:
· στην Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Βέροιας – Κοζάνης (μέσω Καστανιάς), από το 85ο χιλιόμετρο έως το 97ο χιλιόμετρο (όρια με Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης),
· στην Επαρχιακή Οδό Βέροιας – Σελίου από το 14ο χιλιόμετρο,
· στην Επαρχιακή Οδό Νάουσας – Σελίου από το 8ο χιλιόμετρο και
· στην Επαρχιακή Οδό Νάουσας – 3/5 Πηγάδια από το 8ο χιλιόμετρο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΙΛΚΙΣ:
Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:
· στην Επαρχιακή Οδό Καστανερής – Λιβαδίων.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΕΛΛΑΣ:
Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:
· στην Επαρχιακή Οδό Άρνισσας – Χιονοδρομικό Κέντρο Βόρας από το 10ο χιλιόμετρο.
Η κυκλοφορία των οχημάτων έχει διακοπεί:
· στην Επαρχιακή Οδό Κερασιάς – Χιονοδρομικό Κέντρο Βόρας από το 7ο χιλιόμετρο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ:
Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά σε όλο το επαρχιακό και εθνικό οδικό δίκτυο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ:
Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:
· στην Επαρχιακή Οδό Σερρών – Λαϊλιά από το 20ο χιλιόμετρο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ:
Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης – παγετού, διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων:
· στην Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ιερισσού, από το 70ο χιλιόμετρο (Ταξιάρχη) έως το 85ο χιλιόμετρο (Αρναία),
· στην Επαρχιακή Οδό Βαρβάρας – Ολυμπιάδας και
· από τις Καρυές Αγίου Όρους έως την Ιερά Μονή Αγίου Παύλου
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος