Νέες συστάσεις προς τους καταναλωτές από την ΕΥΑΘ ΑΕ

Tην αποτίμηση των δράσεών της κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κακοκαιρίας, που έπληξε και τη Θεσσαλονίκη, γνωστοποιεί με σημερινή της ανακοίνωση η ΕΥΑΘ ΑΕ, συστήνοντας στους καταναλωτές να ακολουθούν τις πρακτικές οδηγίες που έχουν δοθεί, με πολλή όμως προσοχή, ώστε να μην προκληθούν και νέα προβλήματα με θραύσεις υδρομέτρων και αγωγών.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωσή της η ΕΥΑΘ ΑΕ αναφέρει ότι τις ημέρες του παρατεταμένου παγετού τα συνεργεία της εταιρείας και των εργολαβιών της βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία, προκειμένου να αποκατασταθούν οι βλάβες σε σωληνώσεις του εξωτερικού κεντρικού δικτύου και να αντικατασταθούν σπασμένα υδρόμετρα.

Σύμφωνα με την ΕΥΑΘ, η βλάβη στη δεξαμενή – αντλιοστάσιο του Ωραιοκάστρου έχει αποκατασταθεί από χθες το απόγευμα, ο αριθμός των κλήσεων που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ οι ελάχιστες βλάβες που δε σχετίζονται με την παγωνιά αντιμετωπίζονται άμεσα.

Σε όσες περιπτώσεις δεν έχει αποκατασταθεί η υδροδότηση, το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα σχετίζεται με τον παγετό. Στο μεταξύ, όταν υπάρξει βελτίωση του καιρού, συνιστάται στους καταναλωτές να ελέγξουν εκ νέου τις εσωτερικές εγκαταστάσεις τους, καθώς μόνο με την ύφεση των καιρικών φαινομένων θα αναδειχθούν τα προβλήματα στην πραγματική τους έκταση, οπότε και η συνεργασία των πολιτών θα είναι και τότε πολύτιμη (τηλ. επικοινωνίας, 2310 966.600).

ΠΗΓΗ ΕΥΑΘ ΑΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος