Εν μέσω έντασης και αντεγκλήσεων η τελετή παράδοσης – παραλαβής της διοίκησης του ΟΑΣΘ, παρουσία του υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.
Λεκτική αντιπαράθεση μεταξύ νέου και απερχόμενου προέδρου. «Θα περίμενα σ΄ αυτή τη διαδικασία παράδοσης και παραλαβής, να είχα ένα πρώτο πλάνο, τι εκκρεμότητες υπάρχουν», διερωτήθηκε ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς απευθυνόμενος προς τον κ. Στεφανίδη, σημειώνοντας πως «εμείς είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε, επειδή ακριβώς εσείς δεν είστε έτοιμοι να παραδώσετε». Το γεγονός αυτό προκάλεσε την αντίδραση του πρώην προέδρου, Χρήστου Στεφανίδη με τον ίδιο να απαντά: «Δεν κρύβουμε τίποτα, όλα τα στοιχεία είναι στη διάθεσή σας, μπορείτε να τα ζητήσετε να τα πάρετε». Ο αποχωρήσας πρόεδρος του ΟΑΣΘ, ήταν λάβρος στην τοποθέτησή του και κατά του υπουργού και του νέου νόμου. Έκανε λόγο για αντισυνταγματικό νόμο για τον οποίο ο ΟΑΣΘ έχει προσφύγει, όπως είπε, στη δικαιοσύνη.
Περιγράφοντας τον στόχο της νέας διοίκησης στον ΟΑΣΘ, ο κ. Παππάς επισήμανε, ότι δεν θα αυξηθεί το κόμιστρο για τα αστικά λεωφορεία, θα δομηθούν αστικές συγκοινωνίες για τους Θεσσαλονικείς, τους ανέργους και τα ΑμεΑ. Οι άνεργοι, πρόσθεσε, θέλω να μετακινούνται δωρεάν με την επίδειξη της κάρτας τους.
Αναβάθμιση της τηλεματικής, ηλεκτρονικό εισιτήριο και η επιστροφή χρημάτων, όταν υπάρχουν ρέστα κατά την έκδοση εισιτηρίων πάνω στο λεωφορείο, είναι θέματα που ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, που διαδέχεται το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών, πρέπει να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, εγκαθιστώντας τη νέα διοίκηση.
«Αμαρτωλή» χαρακτήρισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, την ιστορία του ΟΑΣΘ, υπογραμμίζοντας πως «καλά έκανε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης και προσπαθεί να βάλει χέρι στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης». Ο κ. Μπουτάρης δήλωσε πως από τον Σεπτέμβριο η δημοτική αρχή θα επιδιώξει να βρει λύσεις για το ευρύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Όπως ανέφερε ο δήμαρχος «από τον Σεπτέμβριο υπάρχει σχέδιο για τους λεωφορειόδρομους, για τις πιάτσες των ταξί, για τις φορτοεκφορτώσεις, ενώ άρχισαν οι διαγραμμίσεις για την ελεγχόμενη στάθμευση». Για τους λεωφορειόδρομους μίλησε για περαιτέρω αστυνόμευση, αλλά και για δημιουργία φυσικών εμποδίων, είτε με κολονάκια είτε με τείχος, ώστε να κυκλοφορούν απρόσκοπτα τα λεωφορεία και να εμποδίζεται η διέλευση των Ι.Χ. αυτοκινήτων.

Μοιράσου το άρθρο: