Το Επιμελητήριο Καρδίτσας, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και συμμετέχοντας στις CLOUD Υπηρεσίες που υποστηρίζονται από την ΚΕΕ, προσφέρει νέες ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας σε όλους του επιχειρηματίες, ανοίγοντας ένα παράθυρο προβολής και ηλεκτρονικής πώλησης σε όλο τον κόσμο. Σήμερα δόθηκε συνέντευξη τύπου από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. του ΕΒΕΚ κ. Βύρωνα Παππά και τον κ. Παύλο Μεγαλοβασίλη, υπεύθυνο των διαδικτυακών υπηρεσιών της εταιρείας Knowledge, η οποία έχει αναλάβει το όλο εγχείρημα. Όπως ανέφερε ο κ. Παππάς, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις αναβαθμίζει τις ψηφιακές του υπηρεσίες για την περαιτέρω στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων μελών του. Με τις νέες υπηρεσίες το Portal Επιμελητηρίου Καρδίτσας www.karditsacci.gr του, αποκτά σύγχρονες υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Πωλήσεων στο χώρο του Εμπορίου και του Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Συμβουλευτικής στοχεύοντας στις σημερινές ανάγκες του επιχειρηματία για άμεση πληροφόρηση, προβολή και αύξηση της εξωστρέφειας. Όλες οι Ψηφιακές δράσεις παρέχονται Δωρεάν σε όλα τα μέλη του και η συμμετοχή δηλώνεται ηλεκτρονικά.Οι εκδηλώσεις και τα παράλληλα εκπαιδευτικά σεμινάρια με αφορμή τις νέες υπηρεσίες θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Καρδίτσας. Σήμερα στις 8 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί Στρογγυλή τράπεζα ενημέρωση – ευαισθητοποίηση (Διοίκηση, εμπορικοί σύλλογοι, ομοσπονδία, φορείς, σύλλογοι ενοικιαζόμενων δωματίων, ξενοδοχείων, μαζικής εστίασης, κλπ), ενώ η κεντρική εκδήλωση – Παρουσίαση των Cloud Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Τουριστικής Πύλης Επιμελητηρίου Καρδίτσας θα πραγματοποιηθεί αύριο στις 7 το απόγευμα. Παράλληλα σήμερα και αύριο θα γίνουν και σεμινάρια

Με τις νέες ψηφιακές δράσεις του Επιμελητηρίου Καρδίτσας οι επιχειρηματίες έχουν τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων:

Να δημιουργήσουν ιστοσελίδα της επιχείρησής τους στον Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό του Επιμελητηρίου Καρδίτσα,

Να πουλήσουν τα προϊόντα τους On-line (e-shop), μέσω της Ηλεκτρονικής Επιμελητηριακής Αγοράς και της Πανελλαδικής Πύλης www.directmarket.gr

Να προβληθούν στον Ηλεκτρονικό Τουριστικό Οδηγό του Επιμελητηρίου και να συμμετέχουν σε ένα ενιαίο σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων μέσα από το www.Filoxeno.com και την εφαρμογή Bookoncloud.com

Να θέσουν τα ερωτήματα τους και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, εργασιακά θέματα (e-consulting).

Με τις νέες ψηφιακές δράσεις του portal του Επιμελητηρίου Καρδίτσας, οι επιχειρηματίες αποκτούν ένα επιπρόσθετο συγκριτικό πλεονέκτημα για τη μείωση της γραφειοκρατίας, την ανάπτυξη της εξωστρέφειας, και της ανταγωνιστικότητάς τους. Στο πλαίσιο αυτό, καλούμε όλες τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν αυτές τις δυνατότητες και να παραστούν στην Κεντρική Εκδήλωση και να δηλώσουν συμμετοχή στα Εκπαιδευτικά Σεμινάρια (Workshops).
Αναλυτικότερα, μίλησε ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Μεγαλοβασίλης. Οι εφαρμογές αυτές που προϋποθέτουν ένα ώριμο επιχειρηματικό περιβάλλον και εξωστρεφή φιλοσοφία κινούνται σε τέσσερις άξονες:

Ολοκληρωμένη Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com)
Στην πύλη αυτή προβάλλονται οι επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου που έχουν σχέση με τον τουρισμό
Α. Καταλύματα, Ξενοδοχεία, Ενοικιαζόμενα, Αγροτουρισμός
Β. Μαζική εστίαση
Γ. Ταξιδιωτικά πρακτορεία
Δ. Τοπικά προϊόντα
ΣΤ. Δραστηριότητες, ειδικά σπόρ
Ε. Εκδηλώσεις, Πολιτισμός
Ζ. Διαθέτει ενιαίο και αυτοδιαχειριζόμενο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (on-line booking)

Πανελλήνια Ηλεκτρονική Αγορά (www.derectmarket.gr)
Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν:
Α. Πανελλήνια ηλεκτρονική Βιτρίνα
Β. Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Γ. E-SHOP
Δ. SOSIAL SHOPING, Προσφορές

ONLINE ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του επιχειρηματία
Με την εφαρμογή αυτή παρέχονται εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που ενημερώνονται και απευθύνουν ερωτήματα μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας online ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΑ. Η πρόσβαση στην υπηρεσία αυτή γίνεται μέσω του portal του Επιμελητηρίου (www.karditsacci.gr) και αφορά:
Α. Φορολογικά θέματα
Β. Λογιστικά θέματα
Γ. Εργασιακά θέματα
Δ. Πληροφορίες για την ίδρυση μια επιχείρησης
Ε. Μεταβίβαση επιχειρήσεων
ΣΤ. Προγράμματα και πηγές χρηματοδότησης
Άμεσα στο προσεχές διάστημα θα ενεργοποιηθεί η εφαρμογή για όλες τις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου.

MOBILE Επιχειρηματικός Οδηγός
Αποτελεί ένα μοντέρνο και εργονομικό Επιχειρηματικό Οδηγό για κινητά, tablet και Η/Υ. Δίνεται η δυνατότητα αναζήτησης επιχειρήσεων ποικίλων δραστηριοτήτων σε ακτίνα γύρω από το κινητό και απευθύνεται κυρίως στον επισκέπτη του νομού και όχι μόνο.
Τρία είναι τα βασικά στοιχεία των νέων εφαρμογών:

1. Πρόκειται για Κοινή Δράση των Ελληνικών Επιμελητηρίων, η πρώτη που γίνεται σε τέτοιο επίπεδο, άρα μια πανελλαδική εφαρμογή για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μέχρι σήμερα συμμετέχουν πάνω από μισά Επιμελητήρια της Ελλάδος, οι πύλες που αναφέραμε ήδη λειτουργούν και θεωρούμε ότι μια ικανοποιητική ανάπτυξη των δυο πρώτων υπηρεσιών θα έχουμε σε δώδεκα με δεκαοκτώ μήνες. Επομένως: α) Προβάλλουμε σε ΕΝΑ σημείο το συνολικό Τουριστικό Προϊόν της χώρας και β) Στηρίζουμε τις Τοπικές Αγορές – Επιχειρούμε παγκόσμια.
2. Οι παραπάνω υπηρεσίες παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ στα μέλη του Επιμελητηρίου. Η καταχώρηση, η φιλοξενία, η διαχείριση, οι κρατήσεις, οι επιχειρηματικές συμβουλές, η υποστήριξη. Χωρίς υποδομή από αυτές, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις, με διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση, και πλήρως αυτοσχεδιαζόμενες έξυπνες εφαρμογές.
Επίσης σημαντικό γεγονός είναι ότι απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρηματιών μας.
3. Είναι εύχρηστες, αποτελεσματικές και ασφαλείς τόσο:
α. Για τον επιχειρηματία – μέλος του Επιμελητηρίου που θα προβληθεί, να πληροφορηθεί μέσω του online συμβούλου, αλλά και
β. τον χρήστη που θα χρησιμοποιήσει τις παραπάνω εφαρμογές.

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρηματίες – μέλη του Επιμελητηρίου:

1. Οι επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου μας πρέπει να έρθουν σε επαφή με τις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου για επιπλέον πληροφορίες και για να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους.
2. Παράλληλα το Επιμελητήριο Καρδίτσας θα συνεχίσει την ενημέρωση αποστέλλοντας ηλεκτρονικά πληροφοριακό υλικό.
3. Ένα επιτελείο στελεχών της εταιρείας KNOWLEDGE AE, αλλά της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και με τη συνεργασία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου θα προσεγγίσουν τις επιχειρήσεις για να τις ενημερώσουν αλλά και να τις υποστηρίξουν στη χρήση των παραπάνω εφαρμογών (προβολή τις επιχείρησης, ηλεκτρονική βιτρίνα, δημιουργία e-shop, δημιουργία συστήματος online κρατήσεων).
4. Στο portal του Επιμελητηρίου υπάρχει πληροφοριακό υλικό που καλύπτει όλη τη γκάμα των νέων υπηρεσιών αλλά και φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Παρόντες στη συνέντευξη ήταν ο κ. Μπράχος Απόστολος, Γ.Γ. του ΕΒΕΚ, και ο κ. Γιώργος Παπαδημητρίου, οικονομικός επόπτης του ΕΒΕΚ. ο κ. Παπαδημητρίου, να σημειωθεί, ότι ως πρόεδρος του Συλλόγου Λογιστών εξέφρασε τις ενστάσεις του για την εφαρμογή που παρέχει φορολογιστικές συμβουλές, κάνοντας λόγο για «καπέλωμα» του συλλόγου, με τον εκπρόσωπο να απαντά ότι δεν αντικαθίσταται η δουλειά του λογιστή, δεν καλύπτει γνωματεύσεις, αλλά παρέχει απλές συμβουλές.