Διευκρινίσεις σχετικά με τις εξαγγελίες του δημάρχου Χανίων για τα έργα οδικής ασφάλειας που πρέπει να γίνουν στα Χανιά αλλά και τον σχεδιαζόμενο ποδηλατόδρομο, δίνουν, με ανακοίνωσή τους, οι «Ποδηλάτρεις». Στην ανακοίνωση, επίσης,  οι «Ποδηλάτρεις», επικροτούν και χαρακτηρίζουν ευχάριστη έκπληξη, την δήλωση του δημάρχου Χανίων ότι ο σχεδιαζόμενος ποδηλατόδρομος Τζανακάκη – Χ. Γιάνναρη δεν θα σταματάει στο ύψος της Χάληδων αλλά ότι θα συνεχίζει και στην οδό Σκαλίδη.

Οι «Ποδηλάτρεις» ζητούν ακόμη  να συμπεριληφθεί στο έργο και το τμήμα της Σκαλίδη μέχρι το Πανελλήνιο  και να γίνει αναδιαμόρφωση του υφιστάμενου «ποδηλατόδρομου» της Πειραιώς ο οποίος είναι κακά σχεδιασμένος.

 

Ωστόσο, επισημαίνουν ότι μέχρι στιγμής πρόκειται για μια ακόμα εξαγγελία και μάλιστα σε καιρούς προεκλογικούς, ενώ επιπλέον η εφαρμογή της τοποθετείται για μετά τις εκλογές.

Παράλληλα επισημαίνουν στον Δήμαρχο κάποιες ενέργειες που αφορούν την οδική ασφάλεια, δεν κοστίζουν και πρέπει να γίνουν άμεσα και όχι να περιμένουν μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς:

 

1) το οδόστρωμα σε υπερβολικά πολλά σημεία της πόλης έχει επικίνδυνα φθαρμένη άσφαλτο, λακούβες και σαμαράκια. Πρέπει να επισκευασθεί επειδή εγκυμονεί ατυχήματα κυρίως για τους δικυκλιστές

 

2) οι διαγραμμίσεις σε όλο σχεδόν το δίκτυο είναι πολυκαιρισμένες και πρέπει να βαφούν με ανεξίτηλα χρώματα. Αυτό αφορά και τις διαβάσεις πεζών στις οποίες πρέπει να στρωθεί νέα άσφαλτος και μετά να βαφούν.

 

3) κάποια συγκεκριμένα πεζοδρόμια, πλατείες και διαβάσεις πεζών γίνονται χώρος στάθμευσης – και ενίοτε κίνησης – ΙΧ και γι αυτό χρειάζεται να τοποθετηθούν εμπόδια αποτροπής πρόσβασης οχημάτων, αν και η δική μας θέση είναι οι ελεγκτές υπάλληλοι του δήμου να ελέγχουν αυτές τις παραβάσεις αντί για την μόνο εισπρακτικού τύπου ελεγχόμενη στάθμευση που δεν εμποδίζει την κυκλοφορία ούτε των πεζών ούτε των οχημάτων.

 

*Απόσπασμα από το υπόμνημα της 24/5/18, παρ. Α περ. 3 που  οι «Ποδηλάτρεις» έχουν καταθέσει προς το Δήμο Χανίων:

 

  1. Στο στενό κομμάτι της οδού Σκαλίδη το οποίο άλλωστε εκτείνεται για μόλις λίγα μέτρα, ο ποδηλάτης θα μπορεί με την κατάλληλη σήμανση Ρ66α που προβλέπει μικτή χρήση από οχήματα και ποδήλατα να ενθαρρύνεται να συνεχίσει μέχρι που ξαναφαρδαίνει η οδός ώστε να ακολουθεί την ανάπλαση μέχρι το τέλος της (στο «Πανελλήνιο»). Έτσι κι αλλιώς οι ποδηλάτες χρησιμοποιούμε αυτό το κομμάτι του δρόμου, αλλά η εισαγωγή σήμανσης για ποδηλάτες όπως προβλέπεται και από τον νέο ΚΟΚ ενισχύει την κουλτούρα χρήσης του ποδηλάτου

 

Μοιράσου το άρθρο: