Ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες η έρευνα, που διεξάγει ο Δήμος Χανίων, στο πλαίσιο του προγράμματος “INTERREG V-A Ελλάδα-Κύπρος 2014-2020”, δίνοντας έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό του και την αλληλεπίδραση με τους πολίτες.
Η έρευνα εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Σχέδιο Δράσεων “Έξυπνης” πόλης και στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για τον προσδιορισμό της Ταυτότητας του Δήμου μας (CityMarketing, CityBranding).
Η συμμετοχή των πολιτών, επισκεπτών, επιχειρήσεων και φορέων είναι κομβικής σημασίας για την προσαρμογή των δεδομένων στα χαρακτηριστικά του Δήμου. Όποιος το επιθυμεί μπορεί να συμμετάσχει, μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Χανίων (www.chania.gr).
Επισημαίνεται ότι η έρευνα διεξάγεται στο πλαίσιο της πράξης «Smart Cities» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ) και από εθνικούς πόρους της Ελλάδας και της Κύπρου στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας “INTERREG V-A Ελλάδα-Κύπρος 2014-2020”.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος