Καλαμάτα: Για τη μονοδρόμηση της οδού Ναυαρίνου, συζητά σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο

H μονοδρόμηση της οδού Ναυαρίνου, από τη Φαρών έως την Ακρίτα, με κίνηση από δυτικά προς ανατολικά και με η μελέτη της ανάπλασης στο συγκεκριμένο αυτό τμήμα, θ΄απασχολήσει τη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, που θα ξεκινήσει στις 2 το μεσημέρι.

Η πρόταση της δημοτικής αρχής συγκεκριμένα αναφέρει πως με τηγ συγκεκριμένη παρέμβαση:
“Προβλέπεται δημιουργία μιας λωρίδας κυκλοφορίας οχημάτων πλάτους 3,80 μέτρων, διαστρωμένη αντί της ασφάλτου, με έγχρωμους κυβόλιθους. Η ζώνη αυτή προτείνεται να τοποθετηθεί σε απόσταση περίπου 8 μέτρων από τις οικοδομικές γραμμές των αντίστοιχων οικοδομικών τετραγώνων στη βόρεια πλευρά της Ναυαρίνου και θα καταλαμβάνει τμήμα του σημερινού οδοστρώματος. Στη συνέχεια και λίγο πιο νότια, δημιουργείται μια ουδέτερη ζώνη – λωρίδα ασφαλείας πλάτους περίπου 1 μέτρου μεταξύ του προτεινόμενου δρόμου και του υφιστάμενου ποδηλατόδρομου, για το διαχωρισμό των αξόνων κυκλοφορίας ποδηλάτων και οχημάτων. Με δεδομένο λοιπόν τη μονοδρόμηση τμήματος της οδού Ναυαρίνου από Φαρών μέχρι Ακρίτα (κατεύθυνση Δ-Α), προτείνεται συγχρόνως και η διαπλάτυνση του βόρειου πεζοδρομίου -σε βάρος του υφιστάμενου δρόμου- κατά 4 περίπου μέτρα, με ταυτόχρονη κατάργηση της στάθμευσης των μοτοσυκλετών και τη δημιουργία μόνο θέσεων προσωρινής στάθμευσης οχημάτων τροφοδοσίας στα αντίστοιχα οικοδομικά τετράγωνα, που απαρτίζουν το μέτωπο της ανάπλασης. Για την αστική συγκοινωνία -με κατεύθυνση επίσης προς το κέντρο της πόλης- προτείνεται η πορεία του λεωφορείου να πραγματοποιείται διά μέσου της οδού Ακρίτα έως την οδό Κρήτης, στη συνέχεια από Κρήτης αριστερά μέχρι τη Φαρών, έπειτα στροφή προς τα νότια μέχρι τη Ναυαρίνου και από κει διά μέσου των οδών Τσαμαδού – Αναλήψεως – Ψαρών και Κρήτης, η πορεία του λεωφορείου να καταλήγει και πάλι στη Φαρών”.

Στην πρόσφατη συνεδρίαση της (προπαρασκευαστικής) Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, η πρόταση αυτή της δημοτικής αρχής εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, με τις παρατάξεις των μειοψηφιών να διαφοροποιούνται ζητώντας αφ’ ενός (η παράταξη της μείζονος μειοψηφίας) την πλήρη πεζοδρόμηση της Ναυαρίνου και αφ΄
ετέρου (η παράταξη του Μιχάλη Αντωνόπουλου) υποστηρίζοντας πως η μονοδρόμηση γίνεται χωρίς κυκλοφοριακή και συγκοινωνιακή μελέτη.

Στη διαδικασία που ακολουθήθηκε αντιδρά και το Αστικό ΚΤΕΛ Καλαμάτας, το οποίο με ανακοίνωσή του ζητά από τη δημοτική αρχή: “να μην προχωρήσει σε οποιαδήποτε διαδικασία μονομερούς κυκλοφοριακής αλλαγής της Ναυαρίνου, προτού συνταχθεί η απαραίτητη επιστημονική κυκλοφορική μελέτη και προτού γίνει η απαραίτητη και αυτονόητη διαβούλευση με όλους τους αρμόδιους κι εμπλεκόμενους φορείς”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος