Καλαμάτα: Μαθητές από Ρωσία και Ουκρανία στο Δημαρχείο

Το Δημαρχείο επισκέφθηκαν, χθες 30 Ιουλίου 2018, μαθήτριες και μαθητές από την Ουκρανία και τη Ρωσία, με τις συνοδούς τους καθηγήτριες και προπονήτριες, που απαρτίζουν ομάδα 53 ατόμων. Τα παιδιά, που έχουν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό ελληνική καταγωγή, βρίσκονται στην Ελλάδα για διακοπές και γνωριμία με τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική ιστορία.

Καλαμάτα: Μαθητές από Ρωσία και Ουκρανία στο ΔημαρχείοΣτην περιοχή μας ήλθαν εκδρομή για να επισκεφθούν την Καλαμάτα και αρχαιολογικούς χώρους, ενώ έχουν ως έδρα τους κατασκήνωση στην Κορινθία. Τους συνόδευαν η καθηγήτρια των Νέων Ελληνικών ως δεύτερης γλώσσας και Πρόεδρος του Συλλόγου «Σύγχρονοι Αργοναύτες», Λιούμποφ (Αγάπη) Σβιτάιλο, η οποία έκανε και τη διερμηνεία, καθώς και ο Γιάννης Ηλιάδης, με τον οποίον η κα Σβιτάιλο έχει παλιά συνεργασία σε θέματα τουριστικά και εκπαίδευσης.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, μαθήτριες διαφόρων ηλικιών παρουσίασαν τιμητικά προς το Δήμαρχο ένα πρόγραμμα μπαλέτου και χορών.
Ο Δήμαρχος καλωσόρισε τα παιδιά και τις συνοδούς τους και τους μίλησε για την Καλαμάτα, την ιστορία της, με έμφαση στην έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης, καθώς και τις προοπτικές της πόλης και της περιοχής της. Τόνισε, επίσης, τους ιστορικούς δεσμούς των Ελλήνων με τη Ρωσία και την Ουκρανία, που ανάγονται σε βάθος αιώνων, από την εποχή του εκχριστιανισμού των Ρώσων το 10ο αιώνα μετά Χριστόν από τους Βυζαντινούς. Τέλος, αναφέρθηκε στις πολιτιστικές εκδηλώσεις διεθνούς εμβέλειας που πραγματοποιούνται στην Καλαμάτα, με έμφαση στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού. Προέτρεψε δε τα παιδιά να ξαναέλθουν, καθώς τους λαούς μας ενώνουν δεσμοί πνευματικοί, θρησκευτικοί και κοινωνικοί.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος