Σπίρτζης: Τον Οκτώβρη το Πάτρα – Πύργος

“Τέλος Οκτωβρίου, λογικά, θα έχουμε και τους οκτώ διαγωνισμούς ώριμους, προκειμένου και να πάνε οι οκτώ στο Ελεγκτικό Συνέδριο”, τόνισε κατηγορηματικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Ηλείας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ Γιάννη Κουτσούκου με θέμα: «Ορατός πλέον ο κίνδυνος να μείνει η Ηλεία εκτός του εθνικού δικτύου των αυτοκινητοδρόμων με βάση τις μεθοδεύσεις της Κυβέρνησης στον πολύπαθο δρόμο Πάτρα-Πύργος».

Συνεχίζοντας ο υπουργός σημείωσε ότι «αν δεν τα έχουμε μέχρι τον χρόνο που σας λέω, θα επανεξετάσουμε -σε σύσκεψη που θα γίνει στο Υπουργείο με τους φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης- το αν πρέπει να στείλουμε τους έξι και να αφήσουμε τους δύο που δεν θα έχει ολοκληρωθεί η δουλειά. Η εκτίμηση μας, όμως, είναι ότι θα έχει ολοκληρωθεί»

Ειδικότερα, ο κ. Σπίρτζης, μεταξύ άλλων ανέφερε και τα εξής:

Με τον Ν. 4219/2013 αποφασίστηκε η εξαίρεση του τμήματος «Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα» από τη σύμβαση παραχώρησης. Αυτό ήταν ένα στρατηγικό λάθος. Και από τότε αρχίζει η περιπέτεια αυτού του έργου. Διότι, δεν είχατε ενημερώσει τότε τον κόσμο, ότι αυτός ο διαγωνισμός για να βγει ξανά, για να χρηματοδοτηθεί, θα πρέπει να εξεταστεί από την αρχή η βιωσιμότητα αυτού του έργου, όχι της Ολυμπίας Οδού, αλλά του έργου «Πάτρα-Πύργος». Και δουλεύατε τον κόσμο, οι προηγούμενες κυβερνήσεις ότι έχετε διασφαλίσει και χρηματοδότηση!

Προφανώς, όχι μόνο δεν είχε διασφαλιστεί χρηματοδότηση, αλλά είχε κατευθυνθεί και ο διαγωνισμός σε συγκεκριμένους εργολάβους μεγάλων εταιρειών και υπήρχε και προσφυγή της μίας εταιρείας που ήθελε να συμμετέχει στον διαγωνισμό και ασφαλιστικά μέτρα, γιατί δεν είχε πλήρη στοιχεία για τα διαστασιολογικά στοιχεία του έργου. Γιατί είχε βγει το έργο κατ’ αποκοπή. Ένα τεμάχιο.

Όπως, λοιπόν, ενημέρωσαν οι μελετητές στη συνέχεια, είχαμε νέες μελέτες, είχαμε αλλαγές ποσοτήτων, είχαμε αλλαγές σε κρίσιμα μεγέθη του διαγωνισμού και αλλαγή της περιβαλλοντικής μελέτης.

Τα άκουσαν αυτά οι Δήμαρχοι, όχι από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αλλά από τους μελετητές και τους υπηρεσιακούς. Άκουσαν, επίσης, ότι δε θα γινόταν ποτέ έγκριση μεγάλου έργου, γιατί το όριο που βάζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι είκοσι χιλιάδες οχήματα για μέση ημερήσια κυκλοφορία και το πολύ-πολύ, να κάνουν μια έκπτωση δεκαπέντε χιλιάδες, γιατί είχε βγει από το έργο της παραχώρησης. Αυτό το κριτήριο, όμως, το ξέρανε όσοι απένταξαν το κομμάτι «Πάτρα-Πύργος» το 2013. Το ήξεραν…

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος