Στην πρόοδο που έχει πετύχει το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας στην ηλεκτρονική μορφή ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του κοινού, τα ραντεβού και όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να διαχειρίζεται ο καθένας μέσω του υπολογιστή του, αναφέρθηκε ο διοικητής του Γ.Ν.Κ. Τάσος Καρασαββόγλου, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε χθες το μεσημέρι.

Όπως τόνισαν τόσο ο κ. Καρασαββόγλου, όσο και ο Βασίλης Αγγελίδης, υπεύθυνος του Τμήματος Πληροφορικής, πλέον ηλεκτρονικά παρέχεται πιστοποιητικό νοσηλείας, βεβαίως Πιστοποιητικού Επίσκεψης, βεβαίωση κόστους νοσηλείας και αντίγραφο φακέλου νοσηλείας. Για όλα αυτά οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται στην ιστοσελίδα του Νοσοκομείου.

Η νέα υπηρεσία προγραμματισμού ηλεκτρονικού ραντεβού αποτελεί μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ιδιωτικότητα της επικοινωνίας του πολίτη με την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου. Μέσω της εφαρμογής των ηλεκτρονικών ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν εφόσον πιστοποιηθούν ως χρήστες της υπηρεσίας, να έχουν πλήρη εικόνα των διαθέσιμων ημερών και ωρών όλων των ιατρικών ειδικοτήτων και να προγραμματίζουν μόνοι τα ραντεβού τους, τόσο στα πρωινά όσο και στα απογευματινά, Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου.

Σε περίπτωση ακύρωσης ή μετάθεσης ραντεβού από το Νοσοκομείο, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα ειδοποιείται αμέσως σχετικά με δωρεάν μήνυμα που θα λαμβάνει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχει δηλώσει. Επιπλέον, 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα λαμβάνει δωρεάν μήνυμα υπενθύμισης του ραντεβού του. Ολοκληρώνοντας η υπηρεσία θα προσφέρει και την δυνατότητα ακύρωσης του ραντεβού δίνοντας την δυνατότητα χρησιμοποίησης του ραντεβού από άλλο πολίτη, γεγονός που εκτιμάται ότι θα μειώσει τις λίστες αναμονής.

Μοιράσου το άρθρο: