Κέρκυρα: Κοινή δράση Κέρκυρας – Νότιας Ιταλίας για διεθνή υδατοδρόμια!

Η πιστοποίηση και υλοποίηση των απαραίτητων υποδομών ώστε να αποκτήσουν άδεια διεθνών πτήσεων τα υδατοδρόμια που κατασκευάζονται στο βόρειο Ιόνιο, αποτελεί το αντικείμενο της συνεργασίας που έχει ξεκινήσει ο Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας με τους αντίστοιχους οργανισμούς των λιμανιών της νότιας Ιταλίας.

Κέρκυρα: Κοινή δράση Κέρκυρας – Νότιας Ιταλίας για διεθνή υδατοδρόμια!

Η χρηματοδότηση του έργου γίνεται από το διασυνοριακό πρόγραμμα Swan στο οποίο συμμετέχει το Λιμάνι της Κέρκυρας και αυτά του Ότραντο και του Τάραντο, ενώ στόχος είναι από το Μάρτιο του 2020 να ξεκινήσουν διεθνείς πτήσεις, παράλληλα με τις πρώτες πτήσεις υδροπλάνων που θα συνδέουν τα νησιά του Ιονίου μεταξύ τους.

Η έναρξη των διαδικασιών για τη συνεργασία των τριών λιμένων έγινε στην Κέρκυρα, στα γραφεία του ΟΛΚΕ στο πλαίσιο της εναρκτήριας συνεδρίασης του προγράμματος «SWAN» (Sustainable Water Aerodrome Network) του προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας Interreg.

Αφορά την ανάπτυξη ενός δικτύου υδατοδρομίων μεταξύ της Κέρκυρας, Παξών, Οθωνών, Ερείκουσας, Μαθρακίου και περιοχών της Νότιας Ιταλίας με προϋπολογισμό 2,5 εκ. ευρώ.

«Το εν λόγω Πρόγραμμα αποτελεί σπουδαία αναπτυξιακή ευκαιρία μία ευκαιρία που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός δικτύου υδατοδρομίων, θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά στα οφέλη που θα αποκομίσει η τοπική οικονομία» ανέφερε, μεταξύ άλλων, η βουλευτής Κέρκυρας Φωτεινή Βάκη.

Στη συζήτηση δεν έλειψε ο προβληματισμός για τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της αδειοδότησης των πτήσεων, αφού ούτε φέτος θα πετάξουν τα υδροπλάνα στο Ιόνιο καθώς έχουν έως τώρα πάρει άδεια μόνο οι εγκαταστάσεις σε Κέρκυρα, Παξούς και Πάτρα.

Στην ομιλία του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Παυλίδης, αναφέρθηκε στην καθυστέρηση του θεσμικού πλαισίου για της αδειοδότηση των υδατοδρομίων στην Ελλάδα, αλλά επισήμανε πως για πρώτη φορά κατοχυρώνεται ο δημόσιος χαρακτήρας της άδειας ίδρυσης των υδατοδρομίων.

Ωστόσο, οι διαδικασίες έχουν επιταχυνθεί και έχουν μπει στην τελευταία ευθεία για τα υδατοδρόμια της Λευκάδας, του Μεγανησίου, της Κεφαλονιάς και άλλων περιοχών στα Επτάνησα ώστε να λειτουργήσει πλήρως το δίκτυο από το Μάρτιο του 2020.

Ας σημειωθεί ότι έως το 2008, εκτελούνταν για πέντε χρόνια πτήσεις υδροπλάνων στο Ιόνιο και τη νότια Ιταλία με έδρα την Κέρκυρα, ωστόσο, διακόπηκαν καθώς εξέλειπε πλήρως οποιοδήποτε θεσμικό πλαίσιο με αποτέλεσμα οι τότε εταιρίες που δραστηριοποιούνταν στη χώρα μας να αναγκαστούν να σταματήσουν το πτητικό έργο τους και να αποχωρήσουν από την Ελλάδα.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος