Παρουσίαση των στοιχείων από τα αποτελέσματα της καμπάνιας τουριστικής προβολής που πραγματοποίησε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων μέσω της Google πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα του Επιμελητηρίου. Στελέχη της εταιρίας – κολοσσός στις ψηφιακές αναζητήσεις, έδωσαν στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα αποτελέσματα του ενδιαφέροντος των 700 αναζητήσεων που κατέγραψε η μηχανή αναζήτησης το 2018 για την Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός, με εξειδίκευση για την Κέρκυρα και τα Ιόνια Νησιά. Αξιοσημείωτο είναι ότι εκτός των παραδοσιακών αγορών της Γερμανίας και της Μ. Βρετανίας, η Κέρκυρα παρουσιάζει αλματώδη αύξηση για ενδιαφέρον από χώρες όπως η Πολωνία και η Ιταλία τόσο για καταλύματα όσο και αεροπορικά εισιτήρια, ενώ πλέον η τάση δεν αφορά μόνο την παραδοσιακή αναζήτηση καταλύματος ή αεροπορικού εισιτηρίου, αλλά και πιο εξειδικευμένα ερωτήματα που έχουν να κάνουν με λεπτομέρειες για κάθε ταξίδι από τον επίδοξο τουρίστα ή ειδικές μορφές τουρισμού.

ρεπορτάζ:Γιάννης Ανδριώτης

Μοιράσου το άρθρο: