Κέρκυρα: Σύσκεψη στο Υπ. Υποδομών για το οδικό δίκτυο

ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
Σύσκεψη τη Μεγάλη Εβδομάδα στην Αθήνα με αντικείμενο πιθανή έκτακτη επιχορήγηση του Δήμου και της Περιφέρειας για την επισκευή του οδικού δικτύου της Κέρκυρας. Αυτό δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κ. Παυλίδης ο οποίος μίλησε χθες στην ΕΡΤ Κέρκυρας. Η σύσκεψη προέκυψε από το γεγονός ότι, κατά την επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη στην Κέρκυρα, τόσο ο Δήμαρχος όσο και ο Περιφερειάρχης έθεσαν το θέμα. Ο βουλευτής δήλωσε ότι περιμένει κάποιο ποσόν αλλά δεν ξέρει αν θα είναι αρκετό για την κάλυψη των αναγκών.

ΦΡΑΓΜΑΤΑ
Το θέμα των φραγμάτων θα ξανασυζητηθεί στο Υπουργείο Υποδομών σύμφωνα με το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Παυλίδη με στόχο να μην αποκλειστεί η κατασκευή του στο μέλλον αλλά να προχωρήσουν τα έργα, που έχουν εγκριθεί στα δίκτυα και μικρές μονάδες αφαλάτωσης, ως τμήματα ενός μεγαλύτερου σχεδιασμού που θα περιλαμβάνει και τον κεντρικό ταμιευτήρα. Αυτός ο ταμιευτήρας – φράγμα δεν πρέπει να αποκλειστεί από το σχεδιασμό της Κέρκυρας ακόμα και αν τροποποιηθεί και αποφασιστεί να γίνει μικρότερος.

ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Επιμένει ο βουλευτής να αλλάξει κατεύθυνση ο σχεδιασμός του αποχετευτικού στις Εργατικές κατοικίες του Άη Γιάννη και να κατασκευαστεί ένας μικρός τοπικός βιολογικός στα πρότυπα των ξενοδοχείων προκειμένου να δοθεί μια εφαρμόσιμη λύση και να μπουν οι δικαιούχοι στα σπίτια τους. Αυτό δήλωσε μιλώντας στην ΕΡΤ Κέρκυρας, Συμπλήρωσε μάλιστα ότι αντιλαμβάνεται πως και ο Δήμος συνειδητοποιεί πως η λύση της σύνδεσης με το βιολογικό του Σκάφωνα και τα συμπληρωματικά έργα που απαιτούνται θα ταλαιπωρήσουν για αρκετά χρόνια ακόμη τους δικαιούχους.

ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ – “ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ”
Ψηφίστηκε το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και μεταφορών σχετικά με την αδειοδότηση των λεωφορείων ανοιχτού τύπου καθώς και για την κυκλοφορία των τετράτροχων μοτοσικλετών. Η ψηφοφορία έγινε την περασμένη Πέμπτη. Όμως σύμφωνα με τον βουλευτή Κώστα Παυλίδη συνεχίζεται η διαβούλευση με την ΚΕΔΕ για ένα μήνα ακόμη προκειμένου να καθοριστεί επακριβώς ο ρόλος της Τοπικής αυτοδιοίκησης στην αδειοδότηση σε συνεργασία με τα Υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού. Σύμφωνα με το βουλευτή πλέον δεν ισχύει ο απεριόριστος αριθμός οχημάτων για κάθε μία άδεια αλλά αυτή θα δίνεται σε κάθε επιχειρηματία για συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων. Οι δήμοι θα ορίζουν τη διαδρομή και την αντοχή κάθε πόλης μετά από ειδική μελέτη που είναι υποχρεωμένοι να εκπονήσουν. Σε ότι αφορά τις τετράτροχες μοτοσικλέτες θα επιτρέπονται όσες είναι κυβισμού μεγαλύτερου των 125 κυβικών. Για τις μικρότερες προβλέπεται ότι θα μπορούν να κινούνται σε χωματόδρομους που θα οριστούν από τους Δήμους.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος