Στην μακρά εκπτωτική περίοδο (οι χειμερινές εκπτώσεις διαρκούν έως τις 28 Φεβρουαρίου) ποντάρουν οι καταστηματάρχες της Κομοτηνής, κυρίως τα μέλη του Σωματείου Ένδυσης Υπόδησης Νομού Ροδόπης. Η αισιοδοξία εκ μέρους των καταστηματαρχών είναι μονόδρομος, αν αναλογιστεί κανείς ότι κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου η αγοραστική κίνηση ήταν υποτονική.

Το μέλος του Σωματείου Ένδυσης Υπόδησης Νομού Ροδόπης, η κα Δέσποινα Χατζημάνου

«Οι εκπτώσεις ήδη ξεκίνησαν με αρκετά ικανοποιητικά ποσοστά. Οι περισσότεροι συνάδελφοι κάνουμε εκπτώσεις 20 και 30%. Όσο προχωρά η εκπτωτική περίοδος, τόσο τα ποσοστά θα αυξάνουν» δηλώνει το μέλος του Σωματείου Ένδυσης Υπόδησης Νομού Ροδόπης, η κα Δέσποινα Χατζημάνου. Παράλληλα, σημειώνει ότι υπάρχει η προσδοκία οι καταναλωτές να βγουν στην αγορά, να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που αυτή δίνει.
Σύμφωνα με την κα Χατζημάνου την εορταστική περίοδο «χάθηκαν» από την αγορά της πόλης αρκετοί Κομοτηναίοι πελάτες που προτίμησαν να κάνουν αλλού τις αγορές τους. «Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το συζητήσουμε» δηλώνει με νόημα κι επισημαίνει πως «Τώρα, στην αρχή της εκπτωτικής περιόδου, είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε όλους τους καταναλωτές.»

«Με προϊόντα ποιοτικά και καινούργια ή προϊόντα στοκ;» ρωτάμε την κα Χατζημάνου για να απαντήσει χωρίς δεύτερη σκέψη ότι οι συνάδελφοι της φέρονται έντιμα και σωστά γιατί όπως χαρακτηριστικά λέει η Κομοτηνή δεν είναι μεγαλούπολη , «δεν έχουμε μόνο επαγγελματικές σχέσεις με τους καταναλωτές, έχουμε και φιλικές, γνωριζόμαστε καλά. Δεν θέλουμε να προδώσουμε κανέναν καταναλωτή, ίσα- ίσα που θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε όλους κι αυτοί με τη σειρά τους να μας ανταμείψουν για την ειλικρίνεια που υπάρχει μεταξύ μας τόσα χρόνια. Όλα τα προϊόντα που υπήρχαν και υπάρχουν στις βιτρίνες είναι προς έκπτωση, επίσης, υπάρχουν προϊόντα άλλων σεζόν κι αυτά είναι σε μεγαλύτερη έκπτωση.»

Σύμφωνα με την έμπειρη καταστηματάρχη οι καταναλωτές καλό είναι, εκτός από τις βιτρίνες ,να βλέπουν και τα προϊόντα μέσα στα καταστήματα. «Οι διαφορές των φετινών ρούχων με τα περσινά και τα προπέρσινα είναι ελάχιστες ή δεν υπάρχουν καθόλου. Ο καταναλωτής νοιάζεται να είναι καλή η τιμή και στη συνέχεια να είναι ποιοτικό το ρούχο ή το παπούτσι που αγοράζει.» δηλώνει η κα Χατζημάνου και προτρέπει όλους και όλες τους κατοίκους της περιοχής «Να κάνουν πρώτα μια έρευνα αγοράς. Άλλωστε, έτσι κυλά η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων με την ελπίδα την επόμενη εβδομάδα να είναι εντονότερο το ενδιαφέρον της αγοραστικής δύναμης. Να μην καταφεύγουν στους όμορους Νομούς και στα όμορα κράτη να μένουν στην πόλη. Να στηρίζουν την πόλη, τον τόπο μας, όλοι μας το έχουμε ανάγκη.»
Φώτο: Δέσποινα Χατζημάνου ρεπορτάζ-κείμενο-φωτογραφία:Μαρία Νικολάου

Μοιράσου το άρθρο: