Τους υποψηφίους Περιφερειακούς Συμβούλους στην Ροδόπη, παρουσίασε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης και επικεφαλής της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας, Κώστας Κατσιμίγας.


Πρόκειται για-με αλφαβητική σειρά- Νεσέ Αλή Νοσηλεύτρια , Υπάλληλος Φαρμακείου, Χριστίνα Δροσίδη, Νοσηλεύτρια Υπάλληλος Φαρμακείου, Μεχμέτ Εμίν, Δασολόγος, Απόστολος Κουτάβας, Εργοδηγός Συνταξιούχος ΕΑΣ, Αρζού Μπουραζάν Χαλήλ Ειδικευόμενη Ιατρός Μαιευτήρας-Γυναικολόγος. Χακάν Μουμίν, ΚαθηγητήςΤουρκικής Φιλολογίας-Γλωσσολόγος. Θόδωρος Νικολαΐδης Εκπαιδευτικός, Διευθυντής 9ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής. Κική Παιδαράκη, Εκπαιδευτικός. Ταχήρ Ταχήρ Πολιτικός Μηχανικός. Χρήστος Χατζηπέμου, Δικηγόρος, Πρόεδρος Συλλόγου Εβριτών.

Στην ομιλία του ο κ. Κατσιμίγας στάθηκε στις κυριότερες παρεμβάσεις που θα κάνει, με πρώτη και καλύτερη την προώθηση του φράγματος Κομψάτου, καθώς το χαρακτήρισε υψίστης σημασίας έργο για την ΑΜ-Θ, μια και μπορεί να αποτελέσει τον μεγαλύτερο ταμιευτήρα νερού-250 εκ κυβικά μέτρα- ικανό να αρδεύσει τις καλλιεργούμενες εκτάσεις της Ροδόπη, με νερά που δεν είναι μολυσμένα, μια και προέρχονται από λεκάνη απορροής , Ελληνικών υδάτων.
Ανέφερε την στήριξη της καπνοκαλλιέργειας και τις κινήσεις που κάνει για την καθιέρωσή του ως προϊόν Π.Ο.Π. Κατέθεσε τον σχεδιασμό του για τον Πρωτογενή Τομέα και μίλησε για νέες καλλιέργειες-Δενδρώδεις-, οι οποίες θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από σταθερή ποιότητα, για επιτυχή ανεύρεση αγορών και διάθεσης προϊόντος. Επίσης χαρακτήρισε την Κτηνοτροφία, βασικό πυλώνα της Πολιτικής που θα ακολουθήσει, η οποία κάλλιστα μπορεί να χαρακτηρισθεί βιολογική, ειδικά στην ορεινή Ροδόπη.
Στηλίτευσε για άλλη μια φορά το γεγονός πως από τον Μεθοριακό Σταθμό της Νυμφαίας, απαγορεύεται να περνούν λεωφορεία και φορτηγά άνω των 3,5 τόνων.
Σχετικά με τις γέφυρες ανέφερε την ένωση του ορεινού όγκου με την κατασκευή του δρόμου Οργάνη –Σμιγάδα και Μυρτίσκη Χλόη, με κατασκευή γέφυρας στην Μυρτίσκη. Δήλωσε πως όπου υπάρχουν ιρλανδικές διαβάσεις θα πρέπει να γίνουν γέφυρες.
Χρησιμοποίησε τρείς φορές τις εκφράσεις Ντροπή και Όνειδος για το γεγονός πως δεν έχει κατασκευασθεί ακόμα η γέφυρα στον ποταμό Κομψάτο, καθώς είναι μια βασική γέφυρα που συνδέει τη Ροδόπη με τον Έβρο.
Ανέφερε πως στο σχεδιασμό του είναι ένα σύγχρονο Σιδηροδρομικό δίκτυο στην ΑΜ-Θ που θα συνδέει τα δύο λιμάνια και από την Κομοτηνή θα υπάρχει και σύνδεση με την Ποτκόβα.
Μίλησε για αναβάθμιση λιμανιών Πόρτο Λάγος και Ιμέρου.
Επανέλαβε τους χαρακτηρισμούς Ντροπή και Όνειδος για το ότι δεν έχουν τοποθετηθεί κερκίδες στο Πανθρακικό Στάδιο, καθώς και για το γεγονός πως είναι κλειστό το Κολυμβητήριο της πόλης.
Τους χαρακτηρισμούς Ντροπή και Όνειδος τους επανέλαβε και για το θέμα του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής, το οποίο είναι μια υποδομή Βαλκανικού χαρακτήρα, με μεγάλα πολιτιστικά γεγονότα, όπερες, ορχήστρες, τα οποία όμως προϋποθέτουν την άμεση λειτουργία του κάθετου άξονα.
Τέλος αναφορικά με το πανεπιστήμιο, υπογράμμισε πως πρόκειται για τον πνευματικό φάρο της περιοχής, που έχει αλλάξει το χαρακτήρα της περιοχής και του έχει προσδώσει ζωντάνια. Όπως δήλωσε ευπρόσδεκτα τα νέα τμήματα, που θα λειτουργούν και δεν θα υπολειτουργούν με ελάχιστα μέλη ΔΕΠ. Για δε την πανεπιστημιούπολη υποστήριξε πως χρήζει μιας αναβάθμισης και καλύτερης αξιοποίησης.
Ο κ. Κατσιμίγας κάλεσε όλες τις δυνάμεις του τόπου να στηρίξουν τον συνδυασμό του, καθώς ο ίδιος θεωρεί πως γνωρίζει πολύ καλά κάθε σπιθαμή αυτής της περιοχής. Γνωρίζει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, μπορεί αξιοποιώντας την πείρα του να λύσει προβλήματα και να δώσει προοπτική στον τόπο…όταν ακόμα κάποιοι θα μαθαίνουν τα πρώτα βήματα στην άσκηση διοίκησης στην περιφέρεια…. «Όχι άλλος χαμένος χρόνος στον αυτόματο πιλότο», τόνισε καταλήγοντας ο κ. Κατσιμίγας.

Μοιράσου το άρθρο: