Ξεκινούν την ερχόμενη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν ως τις 28 Φεβρουαρίου.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Κυριακή Κωνσταντινίδου, κάλεσε το αγοραστικό κοινό να εμπιστευθεί τα Εμπορικά Καταστήματα της Κομοτηνής, τα οποία χαρακτηρίζονται από επάρκεια και ποιότητα.
Ανέφερε δε πως τα καταστήματα θα είναι ανοικτά και την πρώτη Κυριακή των Εκπτώσεων(11 π.μ.-3 μ.μ.), προκειμένου να διευκολυνθεί το αγοραστικό κοινό, στο να διενεργήσει έρευνα αγοράς.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει να αναγράφουν και την αρχική τιμή, αλλά και την εκπτωτική, προκειμένου να μπορούν να κάνουν την σύγκριση. Για οτιδήποτε αντιληφθεί το αγοραστικό κοινό ύποπτο για πλασματικές εκπτώσεις, καλό θα είναι να το αναφέρει στο τμήμα Εμπορίου, αλλά και στον ίδιο τον Εμπορικό Σύλλογο.
Η κ. Κωνσταντινίδου πιστεύει πως τώρα ο κόσμος απαλλαγμένος από τα τρόφιμα και τις υποχρεώσεις των δώρων των Χριστουγέννων, θα είναι απελευθερωμένος να δει τις προσωπικές ανάγκες του σε ένδυση και υπόδηση.

Κοιλιά η Αγορά στην Κομοτηνή, την εβδομάδα Χριστουγέννων Πρωτοχρονιάς

Η πρόεδρος εξέφρασε τον προβληματισμό της για την εκροή αγοραστικού κοινού που καταγράφηκε, την εβδομάδα των Χριστουγέννων προς την Πρωτοχρονιά, σε άλλες πόλεις που είχαν προγραμματισμένες εκδηλώσεις.(Δράμα, Αλεξ-πολη)
Η κ. Κωνσταντινίδου στάθηκε σε τρεις βασικές προϋποθέσεις οι οποίες, αν συντρέξουν, θα ανακάμψει σημαντικά η αγορά.
Η πρώτη είναι να εμπεδώσει ο κόσμος που θέλει να ψωνίσει, πως θα πρέπει να εμπιστεύεται τα τοπικά Εμπορικά Καταστήματα και να μην φεύγει στις γειτονικές αγορές της Βουλγαρίας και της Τουρκίας. Με αυτό τον τρόπο στηρίζει οικονομικά την εθνική και τοπική οικονομία των γειτονικών χωρών, αφήνοντας αναδουλειά και ανεργία στην Ελλάδα, στη χώρα που ζει και εργάζεται.
Η δεύτερη προϋπόθεση είναι να δημιουργηθούν υποδομές για να προσελκύσει η Ροδόπη εξωτερικό τουρισμό και πέραν της θερινής περιόδου. Κάποιο μεγάλο γεγονός που θα αξιοποιεί την ιδιαίτερη ταυτότητά της και που θα αποτελέσει τον πόλο έλξης των τουριστών από το εσωτερικό και κυρίως εξωτερικό.
Η τρίτη προϋπόθεση θα πρέπει να στοχεύσει στην, αν μπορούμε να πούμε, διαδημοτική συνεργασία, η οποία εντός της ίδιας περιφέρειας, οι μεγάλες πόλεις να «συνεργάζονται» στην διοργάνωση μεγάλων γεγονότων που ελκύουν κόσμο, σε διαφορετικές χρονικές περιόδους, χωρίς να ανταγωνίζονται τις εκδηλώσεις της ίδιας χρονικής περιόδου, ούτως ώστε, η μία να συνδράμει την άλλη.
Λόγου χάρη, η Δράμα, με την Ονειρούπολη, γεμίζει τα Ξενοδοχεία, της Δράμας, της Καβάλας κ.α., το καρναβάλι της Ξάνθης, γεμίζει τα Ξενοδοχεία της Ξάνθης, της Κομοτηνής και της Αλεξανδρούπολης. Από το χάρτη αυτόν λείπει η Κομοτηνή, που με ένα δικό της δυνατό γεγονός, θα γεμίσει τα Ξενοδοχεία της Ροδόπης, της Ξάνθης και ούτω το κάθε εξής…Εννοείται πως μαζί με τα ξενοδοχεία, «ζεσταίνεται» σε κάθε περιοχή και η τοπική αγορά της.

Μοιράσου το άρθρο: