Κοζάνη: Οριστικός ανάδοχος για τη μελέτη υπογειοποίησης σιδηροδρομικής γραμμής

Αναδείχθηκε ο οριστικός ανάδοχος για τη μελέτη κατασκευής του τεχνικού έργου Cut & Cover (tunnel) σε μήκος περίπου 270 μέτρων, που χωροθετείται ανατολικά της οδού Ιωνίας στη γέφυρα προς Κρόκο. Το έργο, σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, ως τμήμα του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κοζάνης και θα ενοποιήσει δύο μεγάλα τμήματα της πόλης.

Το έργο, που θα καλύψει το υφιστάμενο όρυγμα,  αφενός θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου και αφετέρου με τη νέα επιφάνεια που δημιουργείται, σε δεύτερο επίπεδο, ενοποιείται η πόλη επιτρέποντας παράλληλα την ανάπτυξη πρασίνου, χώρων άθλησης και κοινοχρήστων χώρων. Ο χρόνος εκπόνησης των απαραίτητων μελετών είναι πέντε μήνες. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Δήμου, στην έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης προβλέπεται η κάλυψη του υφιστάμενου ορύγματος σε κατάλληλο μήκος, στο οποίο σήμερα βρίσκεται η σιδηροδρομική γραμμή, και η κατασκευή τεχνικού έργου υπογειοποίησης της γραμμής.

Με το έργο αυτό θα εξυπηρετείται η λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή, η πρόσβαση στον επιβατικό σταθμό και παράλληλα θα δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησης της με χωροθέτηση αθλητικών εγκαταστάσεων και λοιπών δραστηριοτήτων από τον Δήμο Κοζάνης. Συγκεκριμένα, θα μελετηθεί η κατασκευή τεχνικού έργου υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής σε προεκτιμώμενο μήκος περίπου 270 μέτρων και σε έκταση συνολικής επιφάνειας 14.287 τ.μ..

Η τελική έγκριση των μελετών από την Υπηρεσία, θα γίνει μετά τη σύμφωνη γνώμη από σιδηροδρομική άποψη, του ΟΣΕ.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος