…Ρομπότ καράβια, με ειδικούς αισθητήρες που έχουν τη δυνατότητα να ανιχνεύουν θαλάσσια απορρίμματα και στη συνέχεια να τα συλλέγουν και να τα απομακρύνουν.

…Ρομπότ τροχονόμος με ειδικούς αισθητήρες συνδεδεμένους με φωτεινούς σηματοδότες για να διευκολύνουν την κυκλοφορία στην πόλη

…Ρομπότ με ειδικούς αισθητήρες που θα συλλέγουν το νερό της βροχής θα το αφαλατώνουν, θα το καθαρίζουν και θα βοηθούν στην εξοικονόμηση πόσιμου νερού για τα νησιά

Μερικές μόνο δημιουργίες μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης που παρουσιάστηκαν σήμερα στο πλαίσιο του περιφερειακού διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής, που έγινε στα Τρίκαλα.

Το σχολείο στην υπηρεσία της επιστήμης. Και το αντίστροφο: η επιστήμη στην υπηρεσία του Ελληνικού σχολείου.

Η καρδιά της μαθητικής ρομποτικής της Θεσσαλίας χτύπησε σήμερα στο κλειστό στάδιο των Τρικάλων και οι μαθητές εντυπωσίασαν με τις δημιουργίες τους.

Ενενήντα πέντε σχολεία από όλη τη Θεσσαλία, τετρακόσιες συμμετοχές μαθητών και εκπαιδευτικών με έργα, που αφορούσαν από το Αρχιπέλαγο Αιγαίο και τους δρόμους του κρασιού στη βόρεια Ελλάδα μέχρι τον εποικισμό στον Άρη.

Ο Πανελλήνιος διαγωνισμός ρομποτικής για μαθητές/τριες Δημοτικού με θέμα «Αρχιπέλαγος Αιγαίο: Η τεχνολογία βοηθά να αναπτυχθούν τα νησιά», για μαθητές/τριες Γυμνασίου με θέμα «Οι δρόμοι του κρασιού στη βόρεια Ελλάδα» (βασική κατηγορία) και «Πρωτέας» (παράλληλη κατηγορία για αρχάριες ομάδες) καθώς και για μαθητές/τριες Λυκείου με θέμα «Smart Cities», πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για τη διάδοση της εκπαιδευτικής μεθόδου STEM (Science – Technology – Engineering – Mathematics) και την ένταξή της στο σύστημα διδασκαλίας και εκπαίδευσης μαθητών στην Ελλάδα.

Ο διαγωνισμός για τη Θεσσαλία έγινε στα Τρίκαλα, από το δήμο Τρικκαίων σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς WRO Hellas και STEM ROBOTIC ACADEMY.

Θα ακολουθήσει ο τελικός διαγωνισμός που θα διεξαχθεί μεταξύ των βραβευθέντων ανά περιφέρεια. Και οι δύο φάσεις του διαγωνισμού τελούν υπό την αιγίδα της Προεδρίας της Δημοκρατίας.

Μοιράσου το άρθρο: