» Το νέο θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη συνοικία της Νέας Σμύρνης, με θύμα ένα 10χρονο παιδί, που έρχεται να προστεθεί στα πολλά που έχουν γίνει στην ίδια περιοχή, αλλά και σε άλλα σημεία της πόλης, αναδεικνύει, με τραγικό τρόπο, το μεγάλο πρόβλημα που δημιουργεί, επί πολλά χρόνια, η διέλευση του σιδηροδρομικού δικτύου από το κέντρο της Λάρισας.
Σε τμήματα αυτού του δικτύου δεν υπάρχει καν περίφραξη, ενώ κι εκεί που υπάρχει είναι διάτρητη, με τρύπες και κενά. Ταυτόχρονα, «σε κακά χάλια» είναι, κατά το πλείστον, οι υπόγειες και οι υπέργειες διαβάσεις, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται πολύ η διέλευση των πεζών και πολλοί ν’ αναγκάζονται να περνούν μέσα από τις γραμμές, θέτοντας τη ζωή τους σε άμεσο κίνδυνο.
Για παράδειγμα, στο σημείο που έχασε τη ζωή του το 10χρονο τσιγγανόπουλο, υπάρχει υπόγεια διάβαση πεζών, η οποία, όμως, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν βρέχει γιατί συγκεντρώνονται εκεί νερά, ούτε και τα βράδια, αφού δεν διαθέτει τον απαιτούμενο φωτισμό. Το ίδιο προβληματική είναι η υπέργεια διάβαση στο τέρμα της Οδού Υψηλάντου, η οποία, και λόγω του μεγάλου ύψους και λόγω των κατασκευαστικών προβλημάτων της, είναι πολύ δύσκολο να την χρησιμοποιήσουν, ιδιαίτερα όσοι έχουν κινητικά προβλήματα, αλλά και οι ηλικιωμένοι.
Οι ευθύνες γι’ αυτή την απαράδεκτη κι επικίνδυνη κατάσταση βαρύνουν τις κυβερνήσεις, τον ΟΣΕ και την Τοπική Διοίκηση. Οι κυβερνήσεις και ο ΟΣΕ, επικαλούμενοι το «μεγάλο οικονομικό κόστος» αρνούνται την υπογείωση των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται μέσα από το κέντρο της πόλης, (ένα αίτημα που τίθεται από παλιά), αλλά και την κατασκευή των άμεσων έργων για την ασφαλή διάβαση των πεζών. Και η σημερινή δημοτική αρχή της «πρώτης φοράς αριστερά» του κ. Καλογιάννη , ακολουθώντας τον «ντορό» των προηγούμενων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αδιαφορεί πλήρως και προκλητικά γι’ αυτό το θανατηφόρο πρόβλημα που ταλαιπωρεί την πόλη και «περί άλλα τυρβάζει».
Την υπόθεση, λοιπόν, πρέπει να πάρουν στα χέρια τους οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα της Λάρισας, διεκδικώντας, αγωνιστικά, την λήψη όλων των απαιτούμενων μέτρων που αφορούν:
•Την υπογείωση των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται από το κέντρο της Λάρισας.
•Την ολοκληρωμένη και ασφαλή περίφραξη όλου του σιδηροδρομικού δικτύου εντός της πόλης.
• Την ευκολότερη κι ασφαλέστερη διέλευση των πεζών από τις υπόγειες και υπέργειες διαβάσεις».

Μοιράσου το άρθρο: