Πανηγυρική τελετή λήξης χθες για τον 7ο “Μύλο των Ξωτικών” στα Τρίκαλα, με νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας που έφτασε το 1.122.345 και 10 εκατομμύρια διαδικτυακές επισκέψεις στις δημοσιεύσεις της ιστοσελίδας του Χριστουγεννιάτικου Πάρκου.

“Τα εκατοντάδες χιλιάδες χαμόγελα των επισκεπτών, μικρών και μεγάλων, αλλά και οι διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις της ψηφιακής πλατφόρμας του Μύλου, έχουν κερδίσει τον σεβασμό μας και ανέδειξαν ξανά τα Τρίκαλα ως τον πλέον δημοφιλή χριστουγεννιάτικο προορισμό…”, ανέφερε χαρακτηριστικά -μιλώντας στο Δίκτυο Θεσσαλίας της ΕΡΤ- ο πρόεδρος της εταιρείας e-Trikala Γιάννης Κωτούλας. Ευχαρίστησε, δε, όλη την ομάδα του Μύλου των Ξωτικών, το προσωπικό του Δήμου αλλά και τους επαγγελματίες που βοήθησαν στην επιτυχημένη πορεία της όλης διοργάνωσης επί 38 ημέρες, έτσι ώστε να περάσουν καλά όλοι όσοι επισκέφθηκαν τα Τρίκαλα και τη Θεσσαλία. Τέλος, εντυπωσιακά είναι και άλλα στατιστικά στοιχεία του Χριστουγεννιάτικου Πάρκου, όπως τα 1.712 λεωφορεία που δηλώθηκαν με οργανωμένες εκδρομές, τα 27.000 παιδιά που “αναγνωρίστηκαν” ως επίσημοι βοηθοί του Αη Βασίλη, 57.000 πρόσωπα που ομόρφυναν με χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές, αλλά και 43.000 γράμματα που ταχυδρομήθηκαν προς τον αγαπημένο τους Άγιο.

Μοιράσου το άρθρο: