«Καλός αλλά φτηνός τουριστικός προορισμός είναι η Ρόδος».
Αυτό προέκυψε από την έρευνα που διεξήγαγε για την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, το American College of Thessalonliki κατ’ εντολήν του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων.
Από τα πρώτα ευρήματα της έρευνας, μετά την επεξεργασία 1.700 ερωτηματολογίων και παρουσιάστηκαν από τον υπεύθυνο Προγραμμάτων Τουρισμού του Κολλεγίου Ανατολής, Ανέστη Αναστασίου, προκύπτει ότι:
– Το 70% των τουριστών επισκέπτεται για πρώτη φορά τη Ρόδο
– Η μέση διάρκεια παραμονής τους είναι 10 ημέρες (9 τον Ιούλιο, 10 τον Αύγουστο, 11 το Σεπτέμβριο)
– Οι κύριες χώρες προέλευσης του δείγματος είναι η Γερμανία, Ρωσία, Μ. Βρετανία
– Πηγές πληροφόρησης είναι κατά προτεραιότητα το Ίντερνετ, το πρακτορείο, συγγενείς και φίλοι
– Κριτήρια επιλογής προορισμού κατά προτεραιότητα οι παραλίες – φύση, Ιστορία – Πολιτισμός, σχόλια και κριτικές στο Ίντερνετ, τιμή πακέτου
– Στο δείγμα, το είδος πακέτου είναι κατά κύριο λόγο all inclusive, ημιδιατροφή και ακολουθούν τα υπόλοιπα πακέτα.
Σ’ ότι αφορά το κόστος πακέτου
– Το 32% του δείγματος επέλεξε πακέτο αξίας 1.000 – 1.500 ευρώ, το 20% επέλεξε πακέτο 750 – 1.000 ευρώ και το 8% επέλεξε πακέτο άνω των 2.000 ευρώ Επιπλέον έξοδα κατά τη διάρκεια της παραμονής
– Το 33% του δείγματος απάντησε ότι ξόδεψε 200 – 400 ευρώ, το 21% ξόδεψε 100 – 200 ευρώ και το 19% ξόδεψε 400 – 600 ευρώ.
Μόνο το 3% του δείγματος ξόδεψε ποσό άνω των 1.000 ευρώ κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Ρόδο.
Ενδιαφέρον προκαλεί το υψηλό ποσοστό των επισκεπτών του δείγματος, που δεν έχει επισκεφθεί τη Μεσαιωνική Πόλη.
Το 29% δεν την επισκέφθηκε, ενώ 26% δεν επισκέφθηκε την πόλη της Ρόδου.
Σημειώνεται ότι η έρευνα βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.

Μοιράσου το άρθρο: