Σχέδια ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Ρόδου

Μια σειρά από έργα, που θ’ αλλάξουν άρδην την εικόνα της περιοχής από τον τουριστικό λιμένα μέχρι τη νέα μαρίνα, προγραμματίζει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου.
Σε ευρεία σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε χθες υπό την προεδρία του δημάρχου Ρόδου, Φώτη Χατζηδιάκου, αναφέρθηκαν τα έργα και γνωστοποιήθηκε η πρόθεση να ολοκληρωθούν άμεσα.
Πρόκειται για την επέκταση του ξύλινου πεζόδρομου από το τουριστικό λιμάνι μέχρι τα παλιά σφαγεία, η βιώσιμη αστική ανάπλαση από του Κόβα μέχρι το νέο καρνάγιο, η πλήρη ανάπτυξη και λειτουργία του καρνάγιου, η συνέχιση της περιμετρικής οδού και η κατασκευή υπαίθριου αλλά και διώροφου πάρκινγκ στο λιμάνι της Ακαντιάς.
«Πρόκειται για παρεμβάσεις που θ’ αλλάξουν εντελώς την εικόνα του ανατολικού μετώπου και θα συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση του κέντρου από τα αυτοκίνητα» ανέφερε ο δήμαρχος, τονίζοντας ότι κάποιες από τις παρεμβάσεις, όπως ο ξύλινος πεζόδρομος με τον ποδηλατόδρομο, θα ξεκινήσουν στην τρέχουσα και θα ολοκληρωθούν στην επόμενη θητεία μας.
Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Μιχάλης Χριστοδούλου, αναφέρθηκε στην ανάγκη να λειτουργήσει πλήρως το νέο καρνάγιο, αλλά και στη διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης στην Ακαντιά, ενώ ο πρόεδρος του ΤΕΕ Γιάννης Γλυνός μίλησε για τη συνδρομή του Τεχνικού Επιμελητηρίου στην υλοποίηση των μεγάλων αυτών παρεμβάσεων.
Σημειώνεται πως χθες βρίσκονταν στη Ρόδο εκπρόσωποι της εταιρείας Deloitte που έχει αναλάβει να ετοιμάσει το φάκελο του έργου του νέου καρνάγιου, το οποίο θα εξυπηρετεί τη μαρίνα αλλά και το σύνολο των επισκευών σκαφών απ’ όλα τα νησιά, οι οποίες τώρα γίνονται στην Τουρκία.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος