Τους στόχους για τη νέα σεζόν παρουσίασε η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου

Τους στόχους της για τη νέα τουριστική σαιζόν, παρουσίασε χθες -σε ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Ρόδος Παρκ- η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Η νέα διαδικτυακή καμπάνια θα αναφέρεται σε κάθε νησί ξεχωριστά, προβάλλοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σε συνδυασμό με τη γαστρονομία του, σαν τόπο επιλεγμένων διακοπών στον οποίο μπορεί ο επισκέπτης να ζήσει μοναδικές στιγμές.

Τους στόχους για τη νέα σεζόν παρουσίασε η Περιφέρεια Ν. ΑιγαίουΘα υπάρχουν ιδιαίτερες αναφορές για κάθε ηλικιακή ομάδα και κατηγορία επισκεπτών και θα συνδυαστεί με ειδικά αφιερώματα σε ΜΜΕ του εξωτερικού, αλλά και σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google  και πλατφόρμες όπως το TripAdvisor.

Μεγάλο θα είναι το πλάνο προβολής της Ρόδου, με στόχο κυρίως την αύξηση της κίνησης τους μήνες της άνοιξης και του φθινοπώρου.

«Αυτούς τους μήνες διοργανώνουμε μεγάλα αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα συνδέοντας τα με τη γαστρονομία. Ο επισκέπτης θα ξέρει ακριβώς τι μπορεί να κάνει  κάθε μήνα στη Ρόδο» δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου, ενώ ο πρόεδρος της ΕΞΡ Αντώνης Καμπουράκης σημείωσε ότι η επιμήκυνση της σαιζόν ιδιαίτερα το φθινόπωρο είναι πιο εφικτή, αρκεί να αλλάξει η νοοτροπία της κοινωνίας.

«Η κρίση πρέπει να γίνει επιτυχία. Να σταματήσουμε επιτέλους να μιλάμε όλοι για την κρίση και να δούμε ποια θα είναι η επόμενη μέρα» είπε χαρακτηριστικά

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος