Με δυο ταχύπλοα σκάφη ενισχύεται η συγκοινωνία της Σαμοθράκης

Mε δυο ταχύπλοα σκάφη , το Ζέφυρος και το Σαμοθράκη 1 ενισχύεται από σήμερα η συγκοινωνία της Σαμοθράκης
Πρόκειται για το «Ζέφυρος» ιδιοκτησίας της εταιρείας Saos Ferris του Φώτη Μανούση ,το οποίο μετά την τελετή αγιασμού πραγματοποίησε στις 3 το μεσημέρι το πρώτο του δρομολόγιο ,ενώ το «Σαμοθράκη 1» αναμένεται αύριο στη μια το μεσημέρι να αποπλεύσει από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ,όπου στις 4μμ έχει προγραμματισθεί να γίνει η τελετή αγιασμού στη Σαμοθράκη.
Έν τω μεταξύ συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο εφοπλιστής Φώτης Μανούσης, δίνοντας εξηγήσεις στα όσα του έχουν καταλογίσει τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την μη δρομολόγηση του ταχύπολοου της εταιρείας CS Ferris.

Ο κ. Μανούσης κατηγόρησε τη βουλευτή Έβρου ΣΥΡΙΖΑ Νατάσσα Γκαρά, ότι πίεσε για να επισπευσθούν οι διαδικασίες δρομολόγησης για το Σαμοθράκη 1 και πως παρέκαμψε τις διαδικασίες για να δρομολογηθεί με την διαδικασία του εκτάκτου, καθώς και τον έναν από τους δυο μετόχους της εταιρείας CS Ferris ,υποστηρίζοντας ότι, έχει καταδικασθεί για εμπόριο ναρκωτικών το 2005,αφού βρέθηκε όπως -είπε, -με δυο κιλά κάνναβη στην κατοχή του.
Στη συνέχεια ο κ. Μανούσης αναφέρθηκε στην διαδικασία που ορίζει ο νομοθέτης προκειμένου ένα πλοίο να λάβει την άδεια για να εκτελέσει δρομολόγια. «Δεν μπορεί ένα πλοίο να μπει εκτάκτως σε μία γραμμή, μόνο για 2-3 μήνες. Θα πρέπει να υπάρχει σοβαρή αιτία για να γίνει αυτό, όπως για παράδειγμα η ύπαρξη βλάβης σε κάποιο άλλο πλοίο που ήδη ήταν στην εκάστοτε γραμμή.» Παράλληλα όπως κατήγγειλε, η CS Ferries, παρέκαμψε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ,καθώς «δεν απέστειλε αίτηση για την δρομολόγηση του πλοίου.»
Ο. κ. Μανούσης αναφερόμενος στη γραμμή Σαμοθράκη-Λαύριο, είπε πως πρόκειται για μια παθητική γραμμή, καθώς «μας βάζει μέσα με τα τσαρούχια,» και ανακοίνωσε πως του χρόνου δεν θα δηλώσει συμμετοχή για την συγκεκριμένη γραμμή.
Ο ίδιος υποστήριξε πως το νησί έχει ανάγκη από ένα πλοίο ,όμως το δεύτερο πλοίο που θα μπει θα πρέπει να είναι επιβατηγό-οχηματαγωγό, είπε.

Σχολιάζοντας τις αναφορές του κ. Μανούση, η βουλευτής Έβρου ΣΥΡΙΖΑ Νατάσσα Γκαρά, σημείωσε:
«Σε ό,τι αφορά το ποιόν και τη σύσταση των εταιρειών, όπως δεν γνωρίζω για την εταιρεία του κ. Χατζηγαβριήλ, έτσι δεν γνωρίζω για την εταιρεία του κ. Μανούση, ούτε ποιοι συμμετέχουν, ούτε με τι ποσοστά, ούτε για το ποινικό τους μητρώο. Ξέρω όμως τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας.
Ο κ. Μανούσης νομίζω ότι αυτό που αναγνώρισε με τη δήλωσή του είναι ότι από τη θέση του βουλευτή και εγώ και οι συνάδελφοί μου, δουλέψαμε για την αποκατάσταση της συγκοινωνίας στο νησί.
Αν θεωρείται πολιτική εμπλοκή ή παρέμβαση το να πιέζουμε τους υπουργούς να τελειώσουν γρήγορα μία διαδικασία που προβλέπεται από τη νομοθεσία, ώστε το νησί να μη μείνει χωρίς συγκοινωνία, είναι τιμή, δουλειά και υποχρέωσή μας να έχουμε τέτοιες παρεμβάσεις για να βοηθάμε το νησί, τους κατοίκους, τους επαγγελματίες και τους τουρίστες. Ποιοι ευνοούνται για το ότι κάποιες μέρες το νησί μένει χωρίς συγκοινωνία και τι επιπτώσεις έχει αυτό για την περιοχή; Επίσης, μπορούμε να θεωρήσουμε θετική ή αρνητική πολιτική παρέμβαση το γεγονός ότι σύσσωμοι, βουλευτές πιέσαμε και κερδίσαμε τη γραμμή για το Λαύριο».

Συντάκτης: Όλγα Ορφανίδου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος