Ναύπακτος: “Αλλά…ΖΩ την πόλη μου”

Μια πόλη προσβάσιμη σε όλους τους πεζούς, τους ποδηλάτες, τα ΑμεΑ, τους νέους, αλλά και τους αυτοκινητιστές είναι η Ναύπακτος. Αντιμετωπίζοντας έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, με   παράλληλες παρεμβάσεις  αποφάσισε να δώσει λύση  στο ζήτημα, έχοντας ως κύριο άξονα  τη βελτίωση της ποιότητας  ζωής των πολιτών.

«ΑλλάΖΩ την πόλη μου… και μου αρέσει», είναι ο τίτλος της καμπάνιας αυτού του καλοκαιριού για τη Ναύπακτο, για  να κυκλοφορούν όλοι  περισσότερο συνετά, αφήνοντας στο παρελθόν πολλές από τις κακές τους συνήθειες.

Ο Δήμος Ναυπακτίας έχει δώσει ήδη προς χρήση δέκα συνολικά δωρεάν χώρους στάθμευσης, τόσο στο ανατολικό όσο και στο δυτικό τμήμα της πόλης, παρέχοντας μία σημαντική ανάσα στο μείζον πρόβλημα του κυκλοφοριακού και δίνοντας τέλος στο  διπλοπαρκάρισμα.

Συνολικά  450  θέσεις  στάθμευσης  (εκτός δρόμου)  αποδίδονται   σε επισκέπτες και δημότες δωρεάν. Η τοποθέτηση σήμανσης σε σημεία της Ναυπάκτου, που ενημερώνουν για την πρόσβαση στους χώρους αυτούς, βοηθά στην καλύτερη εξυπηρέτηση, παρέχοντας ένα ακόμα χρήσιμο εργαλείο σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους λελογισμένα.                     Οι συγκεκριμένοι χώροι, αποδίδονται προς χρήση για όλη τη διάρκεια του έτους.

Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ. Τάκης  Λουκόπουλος  με δήλωσή του   μίλησε  για παρεμβάσεις για τις οποίες θα κληθούν και θα  κριθούν όλοι από τη συμπεριφορά που θα επιδείξουν αξιοποιώντας τους νέους, αλλά και τους παλιούς, χώρους στάθμευσης. « Ο Δήμος τόνισε  πήρε την πρωτοβουλία να αποδώσει στους πολίτες αρκετούς νέους χώρους στάθμευσης, σκοπεύοντας στο μέλλον να αποδώσει κι άλλους».

Σύνταξη: Νίκη  Παπαδούλα

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος